Wygląda na to, że w najbliższej przyszłości możemy spodziewać się ofensywy Apple w segmencie filmów. Co więcej, część z nich będzie mieć szumne, kinowe premiery.
Gołym okiem widać, że Apple wyraźnie stawia na rozwój usługi streamingowej Apple TV+. W ofercie tej platformy pojawia się coraz więcej nowych seriali czy programów rozrywkowych, ale wiele wskazuje na to, że w najbliższych miesiącach gigant z Cupertino postawi na segment filmowy.
A przynajmniej na to wskazują doniesienia serwisu Bloomberg – sugerują one bowiem, że oczkiem w głowie staną się wysokobudżetowe produkcje filmowe, a część z nich zadebiutuje także w kinach.
Apple chce zaznaczyć swoją obecność w multipleksach, wprowadzając do nich swoje największe hity w pierwszej kolejności. Na ten moment wiemy już, że na duże ekrany trafi nowy film Martina Scorsese „Killers of the Flower Moon”, thriller szpiegowski „Argylle”, a także nowy dramat historyczny Ridley’a Scotta, „Napoleon”.
Filmy mają trafiać do kin na wyłączność co najmniej na okres jednego miesiąca, a dopiero potem zasilą ofertę Apple TV+.
Celem takiego działania giganta z Cupertino jest oczywiście chęć zwiększenia zysków, ale Apple liczy także na fakt, iż w ten sposób zainteresuje większą grupę klientów ofertą tej platformy streamingowej. Wewnętrzna strategia zakłada bowiem, że dobre przyjęcie kinowych hitów przełoży się na jeszcze większą ich popularność po pojawieniu się w Apple TV+.
Ta szeroko zakrojona strategia rynkowa zostanie także podparta solidnymi wydatkami – Apple ma bowiem wydawać rocznie nawet 1 miliard dolarów na nowe filmy fabularne z przeznaczeniem do debiutu kinowego.
Nowy plan Apple to niejako odpowiedź na założenia Amazonu – po przejęciu kultowej wytwórni MGM, gigant rynku e-commerce ma w planach premierę kinową od 12 do 15 nowych filmów rocznie.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wielu z nas kupując telewizor, zastanawia się jaki telewizor wybrać. W tym artykule postaram się…
Netflix nie zwalnia tempa, a już jutro na platformie pojawi się film pt. "Sokół z…
Producenci najróżniejszych aplikacji umożliwiają użycie ich oprogramowania za darmo. Celem oczywiście jest zachęcenie go do…
Ghost of Tsuchima dotychczas był tytułem ekskluzywnym dla PlayStation. Do lipca 2022 roku gra przez…
Na oficjalnym kanale Netflix Polska niedawno pojawił się zwiastun finałowego sezonu Cobra Kai. Co wiemy…
Szukasz sposobu na darmową rozrywkę w ten weekend? Nie szukaj dalej! Epic Games Store rozdaje…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies