Ogromne koszty prowadzenia działalności zmuszają Disney+ do podniesienia cen. Dodatkowo, wkrótce pojawi się również pakiet z reklamami. Kiedy trafi do Polski?
Disney+ zanotował kapitalny debiut na całym świecie, a w Polsce platforma od razu wbiła się do trójki najmocniejszych graczy. Za subskrypcją Disney+ przemawiają takie argumenty jak bardzo bogata biblioteka treści, regularne aktualizacje katalogu, mnóstwo produkcji oryginalnych, a także cena, która w Polsce jest super atrakcyjna (28,99 zł miesięcznie lub 289,90 zł przy płaceniu za cały rok z góry).
Mimo tego, taka inwestycja nie zwraca się bardzo szybko – według najnowszego raportu finansowego, Disney ma straty na poziomie 1,47 mld dolarów. To gigantyczne pieniądze, dlatego włodarze zdecydowali się na podwyżkę cen na rynku amerykańskim. Obecnie Disney+ w standardowym pakiecie kosztuje 7,99 dolara, natomiast od 8 grudnia jego cena wzrośnie do 10,99 dolara.
Tańsza alternatywą będzie pakiet w cenie 7,99 $, który będzie zawierał reklamy. To oczywiście nie spotyka się ze zbyt dużym entuzjazmem użytkowników, szczególnie w momencie, kiedy również Netflix wprowadził swój najtańszy pakiet z reklamami. Podobnie jak w przypadku Netflixa, reklamy mają trwać ok. 4 minut na każdą godzinę filmu. Być może dopłata 3 dolarów jest warta całkowitego pozbycia się reklam.
Firma tłumaczy działania ogromnymi kosztami, a także zapowiada zmniejszenie strat i spodziewa się osiągnięcia rentowności już w roku fiskalnym 2024. Kiedy podwyżki lub plan z reklamami pojawi się w Polsce? W tym momencie trudno jednoznacznie powiedzieć, natomiast niewykluczone, że nastąpi to nieco później. Najpewniej więcej dowiemy się podczas zbliżającej się rocznicy premiery platformy w Polsce.
Źródło: Hollywood Reporter / Eurogamer
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Conan O'Brien Wylatuje — bo właśnie o tę pozycję chodzi to serial podróżniczy dostępny na…
Sklep taketronic.pl przygotował ofertę, w ramach której w atrakcyjnej cenie kupicie flagowy telewizor LG OLED…
Ekskluzywny świat "Bogatych ekspatów w Korei": Nowy program odkrywa tajemnice koreańskiej elity. Co wiemy o…
Jeżeli nie chcesz kupić nowego telewizora, ale chcesz mieć Netflixa, to wystarczy niespełna 200 zł,…
Sony zdecydowało się na bardzo mocne uszczuplenie oferty PlayStation Plus. Już wkrótce znikną głośne tytuły,…
Już teraz możesz wygrać designerski telewizor Samsung The Frame w najnowszym konkursie przygotowanym przez organizatora.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Szczerze mówiąc, spodziewałem się więcej po Disney+ . Część filmów czy seriali bez polskiego dubbing. Nawet bajki dla dzieci są z napisami. Częściej włączam hbo.
Jak cena pójdzie w górę to się pożegnamy.
Wariant z reklamami jest dla mnie nieakceptowalny.
Ziomek, kup se netflixa