Już wkrótce możemy być świadkami zjawiska, które denerwuje wielu użytkowników. Reklam w telewizji może być wkrótce więcej i będą trwały jeszcze dłużej.
Już wkrótce możemy doświadczyć zmian, które dotkną telewizję (jak choćby spore kłopoty TVN), a jeszcze bardziej samych widzów. Propozycję zmian przed sejmową Komisją Kultury i Środków Przekazu przedstawił Jarosław Sellin, wiceminister Kultury.
Dotyczą one wdrażania unijnej dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Co kryje się pod tymi tajemniczymi hasłami? Zmiany dotyczyć będą przede wszystkim obiektu nienawiści wielu widzów, czyli reklam. Niestety, o ich skróceniu możemy zapomnieć.
Mało tego, mogą one zostać wydłużone w wielu przypadkach. Dobowy czas antenowy będzie podzielony na trzy okresy: od 6-18, od 18-24 i od 24-6. W ciągu pierwszych dwóch wariantów, reklamy będą mogły być emitowane według starego porządku, tj. przez 20% z każdej godziny (12 minut na godzinę). W przypadku ostatniego, nocnego wariantu, który obowiązywać będzie od 24-6 rano nadawcy będą mogli transmitować właściwie… same reklamy.
Nie będzie limitów jeśli chodzi o czas nadawania, co oczywiście może zdenerwować wielu użytkowników. Mimo tego, coś mi podpowiada, że nadawcy nie będą przeginać z reklamami, ponieważ po prostu nie mieliby komu ich pokazywać, jeśli zdecydowaliby się na radykalnie długi blok reklamowy.
Oczywiście nocne marki mogą ucierpieć, ale nie zdziwi mnie wcale, jeśli niektóre stacje wydłużą czas reklam do 15 minut na godzinę, a inne być może zostaną przy tradycyjnym podziale. Tak czy inaczej zmiany w nadawaniu reklam raczej nie odbiją się przesadnie na naszym komforcie.
Źródło: Wirtualne Media
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jak donosi czołowy portal poświęcony technologii OLED, Nintendo Switch 2 będzie również dostępny z ekranem…
Za kilka dni na Netflixie pojawi się jeden z najgorętszych filmów, jaką widziało w ostatnich…
Szukasz 77-calowego telewizora OLED, który naszpikowany jest nowoczesnymi technologiami, a poza obrazem kusi również Ambilightem?…
Filmy wojenne to często pozycje dla koneserów. Wybraliśmy 25 najciekawszych, wysoko ocenianych i godnych polecenia…
Już w maju Apple TV do katalogu Apple TV+ dodany zostanie kapitalnie zapowiadający się serial…
Czy rozwód może być powodem do nagrania komedii? Netflix udowadnia, że tak. W najnowszej zapowiedzi…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Ze ktoś jeszcze korzysta z tak archaicznego wynalazku jak telewizja mając otwarty cały Internet.
Duża część społeczeństwa 60+, szczególnie żyjącego na wsi, dalej korzysta z tego archaicznego wynalazku, a część z tych osób nawet internetu na oczy nie widziała.