REKLAMA TP
środa, 22 maja 2019, Grzegorz Szczypa

Sony WH-1000XM3 – test bezprzewodowych słuchawek. Świetne brzmienie, ale…

Screenshot_20190426-224334_Headphones

0 odpowiedzi na “Screenshot_20190426-224334_Headphones”

  1. Posiadacz pisze:

    Posiadam te słuchawki. Niestety nie ma blokowania panelu dotykowego przez co jak noszę je ma szyi to praktycznie cały czas włączam je dotykając brodą albo szyją. To jest słabe.

    • Nomad pisze:

      Jak zaleca producent…sluchawki najlepiej sie sprawdzają przy sluchaniu muzyki na uszach…na szyi dzwiek źle dociera do kanału sluchowego 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  2. Mercks pisze:

    Mała uwaga. Na bokach słuchawki są wykonane z anodowanego aluminium. Nie z plastiku

  3. lolo pisze:

    Mam te słuchawki od pół roku, czarne. Jakość plastików nie zachwyca? Serio?:) Obudowa się nie brudzi, nie wiem co z nimi robiłeś, że się brudziła. Nikt normalny nie pójdzie w nich na siłkę. Albo wentylacja, albo słuchawki z ANC. LDAC zamiast aptX? Słuchawki obsługują również aptX HD. Przez trzeszczenie pałąka wymieniłem na nowe, ale wojna z serwisem była giga, gość po prostu bał się, że dostanie przez swoją decyzję po kieszeni i zaproponował złożenie nowych słuchawek z…części. Na mojej głowie nie zmieniają położenia podczas spaceru, przy wbieganiu po schodach też, przy machaniu głową na boki też. System redukcji szumów nie działa wzorowo, wystarczy wejść na oficjalne forum, żeby poznać opinię innych użytkowników. Słuchawki mają jeden wielki problem. Ten problem jest odczuwalny zimą, ale nie mogłeś tego opisać, to rozumiem:) Pozdro!

  4. Posiadacz pisze:

    Zgadzam się z lolo słuchawki są naprawdę dobre. Nie miałem ich w zimie więc nie wiem o czym pisze. Dla mnie tylko to włączanie brodą jest denerwujące.

    • lolo pisze:

      Niskie, zwłaszcza ujemne, temperatury, negatywnie wpływają na elektronikę. Przejście z ciepłego pomieszczenia na mróz z włączonymi słuchawkami sprawia, że np. wyłącza się ANC, albo przestaje działać panel dotykowy. Sony zaleca wówczas zrobienie restartu raz lub kilka razy.

  5. Prawdziwy.stefan pisze:

    Recenzja?!? Toż to śmiech!!! 100 stron opisu produktu i nie ma informacji o jednej z podstawowych funkcji? Uwaga: Słuchawki posiadają również mikrofon!!! Autor celowo zataił ten fakt? Sony dało maksymalnie ciała w tej materii. Jego jakość jest beznadziejna. Chińczyki za 5$ z Aliexpress mają lepszą jakość mikrofonu niż najwyższy model Sony za 1400zł

    • Grzegorz Szczypa pisze:

      Oczywiście że posiadają, ale o tym można znaleźć informację w 100 innych recenzjach czy opisie producenta, więc nie jest to wiedza tajemna.
      Za to Twoich zarzutów o słabość mikrofonu nie podzielam – działa nie gorzej niż w omawianych już na łamach Techmaniaka FnR Clam, choć przegrywa z Senkami Momentum, które właśnie mam na tapecie. Oczywiście mówię o rozmowach prowadzonych w przeciętnym hałasie otoczenia.
      Zresztą, nie wiem czy tego rodzaju słuchawki kupuje się dla jakości połączeń głosowych – jeśli miałbym je wybrać to tylko ze względu na jakość oferowanej muzyki.

    • lolo pisze:

      Jakość rozmów telefonicznych jest konsekwencją, jakby nie było, najlepszego ANC na rynku. Gdy z kimś rozmawiasz, Twój głos jest „na zewnątrz” słuchawek, jest jednym z dźwięków, szumów zewnętrznych. Dlatego rozmowy telefoniczne poza cichym zamkniętym pomieszczeniem są słabej jakości. ANC się wyłącza i Twój rozmówca słyszy wszystko, co zbierają mikrofony. Coś za coś:)

  6. errorinio pisze:

    Z poziomu aplikacji da się to wyłączyć

  7. Artur pisze:

    Można wyłączyć panel dotykowy w aplikacji

  8. Tomasz pisze:

    Flac brzmi kosmicznie, ale tylko te z Deezer 360.. Słuchając starej muzyki typu płyty „Dark side of the moon” jestem w stanie wskazać różnice pomiędzy Flacem a mp3 320, tylko gdy słucham piosenka po piosence, szukając różnic na sile..

  9. Piotr pisze:

    Zostawiam tę opinię, bo może ktoś uniknie tego samego błędu co ja.
    Ten model ma wadę fabryczną-konstrukcyjną. Wcześniej czy później pęka pałąk podczas normalnego użytkowania. Zawsze w tym samym miejscu. Sprawa jest znana i udokumentowana, ludzie pieklą się na Sony, tak na ich polskim jak i na zagranicznym forum.
    Niestety Sony unika odpowiedzialności w postaci naprawy gwarancyjnej i mają odgórny prikaz kasowania ludzi za naprawę od 300 do 500zł. Lepiej kupić konkurencyjne Bose, bo na Sony wyrzucacie pieniądze w błoto.
    Przy okazji słuchawki mają tragicznej jakości mikrofon.
    Kolega z pracy ma Bose i są to po prostu lepsze słuchawki. Nie dajcie się złapać na zręczny marketing Sony. Ta firma poszła w masówkę, cięcie kosztów, brak obsługi gwarancyjnej i powrót do korzeni sprzed boomu na Walkmany – czyli synonim szajsu z Azji. Tak, kiedyś elektronika z Japonii miała opinię taniego szajsu, takiego samego jak jeszcze do niedawna Chiny.


reklamaml