Aktualizacja dekoderów Canal+ 4K UltraBox+ powodem problemów

Program udostępniania aktualizacji dekodera Canal+ 4K UltraBox+ dobiega końca. Użytkownicy są jednak wściekli na niedopracowaną aktualizację.

Jakiś czas temu pisaliśmy o aktualizacji dekodera Technicolor 4K UltraBox+ (USW4001NCP z serii ITCA), która wprowadzała takie nowości, jak możliwość stworzenia listy ulubionych kanałów, przypisywanie numerów kanałom, a informacje o nich wyświetlane są teraz na środku ekranu.

Sam wygląd interfejsu również się zmienił, i w zamyśle miał pozwolić na bardziej intuicyjne korzystanie z urządzenia, a także upodobnić go nieco do serwisów streamingowych, gdzie możesz zamówić filmy z wypożyczalni VOD. Według planów wszystko się zgadza – aktualizacja została udostępniona, Canal+ kończy proces zmiany oprogramowania, ale w tym wszystkim coś chyba nie zadziałało jak powinno, ponieważ od kilku dni użytkownicy nie zostawiają na aktualizacji suchej nitki.

Kilka cytatów niezadowolonych użytkowników pod poprzednim wpisem o aktualizacji dekodera Canal+ 4K UltraBox+:

Cyneq pisze:

„Totalna nieużywalność i skomplikowanie.
Po pierwsze zupełnie zniknął Netflix i z kanału 222 i w ogóle.
Po drugie gdzie u diaska są nagrania z satelity pobierane na dysk w nocy? Ej ludzie, nie każdy w tym kraju ma super internet. Jakbym miał ultraszybki net nie kupowałbym dekodera do talerza!!
Po trzecie – przez kilka dni nie działały ŻADNE przyciski, nawet zmiana kanału, zanim nie nacinęło się „powrót do TV” (który przestał działać zgodnie z nazwą). Jakbym miał takich junior developerów w zespole, jak ci co pisali ten soft, tobym im nie dał żadnego zadania bardziej skomplikowanego niż „Hello Word” a i to bym po nich sprawdził 3 razy.”

Sława pisze:

„Zgadzam się z większością uwag. Dla mnie główny problem to brak przejrzystego programu według dni i godzin (wchodząc w kanał mogę przeglądać po kolei co będzie w programie, ale raz, że to mało wygodne, a dwa, nigdzie nie ma informacji co to za dzień! Przecież to podstawowa sprawa! Nie ma opcji wyboru dnia, czyli cały czas klikać dalej, dalej, dalej, nie wiedząc nawet co to za dzień, paranoja!

Drugi problem to kompletnie nie rozumiem jak wejść w ustawienia nagrywania, ale nie te ogólne, tylko konkretne nagrywanie (wg daty, godziny, powtarzalności).

I po trzecie, skoro ma być tak jak tu jest, to ja bym chciała żeby na pulpicie pokazywały mi się moje wybrane kanały jako główne, a nie stale to wszystko co oni proponują.”

kris pisze:

„Podpisuję się pod wszystkimi krytycznymi uwagami abonentów. Moim zdaniem takiego bałaganu jaki powstał po aktualizacji nie da się opanować. Gdzie tu sens gdzie tu logika. Z uporządkowanego menu powstał jakiś chłam w którym trudno się połapać. Zaplanować nagranie to prawdziwe wyzwanie a jego ewentualna weryfikacja prawie niemożliwa. Przełączyć się miedzy wszystkimi kanałami a ulubionymi zagmatwane. Nie wiadomo czy zrobić to z poziomu ustawień użytkownika czy z menu ogólnego. Jedna wielka tragedia. Ale najgorsza zmiana to brak możliwości ustawienia własnych list programów pogrupowanych tematycznie np. film, informacja, sport itp.
Jedyną możliwością ograniczenia liczby dostępnych kanałów jest funkcja ulubione a następnie szukanie wśród kilkudziesięciu pozycji. Jakaś paranoja. Trzeba chyba wydrukować listę kanałów na kartce papieru i szukać kanału który nas interesuje.
Po co było psuć to co było dobre i przejrzyste.”

To tylko kilka z komentarzy, które zwracają uwagę na problem z aktualizacją dekodera 4K UltraBox+. Pojawiają się zapytania czy aktualizację można cofnąć, natomiast z doświadczenia wiem, że downgrade’y tego typu raczej nie są mile widziane przez producentów sprzętu i oprogramowania.

Być może niezadowolenie użytkowników dostrzeże również sam Canal+ i wprowadzi jakieś dodatkowe opcje. Jak wiadomo, presja ma sens bo dzięki niezadowoleniu społeczności graczy Xbox wycofał się z podwyżek cen abonamentu Xbox Live Gold, a Sony wycofało się z dużych dopłat do nowego PS Plus.

Źródło: Własne / wirtualnemedia

Matt

Komentarze

  • na programach Astry w dekoderze 4K nie ma opisu programów, na dekoderze zwykłym wszystko jest dobrze opis astry ok , gdzie jest błąd, źle oprogramowany?. Cała nowa szata graficzna jest tragiczna do kitu, proszę o powrót do starszej wersji. Pozdrawiam

  • Od kilku miesięcy nie mogę ogarnąć nowego oprogramowania. To totalna porażka. Dostali chyba 100% negatywnych opinii i nic z tym nie robią Widocznie olewają nas jako klientów. Nawołuje niezadowolonych do wypowiedzenia umowy z Canal+. Można to zrobić bez kłopotu przez internet. Ja to zaraz zrobię.

  • Niestety koszmar z nagrywaniem nadal trwa. Nic nie poprawiono, wypowiadam umowę definitywnie. Dość tych żartów, za g....... nie zamierzam płacić.

  • Ppotwierdzam MASAKRA😱 znajdz podobne zniknelo a przy nagrywaniu dwóch programów nie ma możliwości oglądac tv..
    Nieczytelne i niejasne kafelki na liscie nagran.
    Czas chyba przeniesc sie do konkurecji...

  • Czy ma ktoś problem resetowania się dekodera? U mnie po aktualizacji dekoder resetuje się sam bez żadnej ingerencji. Leci program i cyk wyłącza sie i ekran "witamy ... no i potem pobieranie kanałów... itd". Czasem działa cały dzień bez problemu, czasem potrafi np 3x w ciągu godziny się zresetować.
    Jako multiroom miałem wifibox+ działał bez problemu. Wczoraj wymieniłem na ultrabox+ i dziś już jeden reset :/
    Ktoś się z tym spotkał?

  • Czy ma ktoś problem z wieszanie się dekodera, kompletnie nie reaguje po czym za chwilę mu przechodzi na kilka minut?

  • Jaka jest możliwość wypowiedzenia umowy Canal + w związku z wprowadzonymi zmianami w aplikacji dekodera? Na infolinii mówią, że umowa nie obejmuje aplikacji dekodera i w związku z tym zmiany w aplikacji nie są podstawą do wypowiedzenia umowy, z drugiej jednak strony, przedłużałem umowę jak miałem "starą" aplikację, a teraz mnie uraczyli nową totalnie niefunkcjonalną. Gdybym wiedział to od razu, wybrał bym innego dostawcę... Złodzieje.

    Pozdrawiam

  • Jak można było popsuć coś, co świetnie działało. Najbardziej mnie denerwuje brak możliwości programowania nagrywania cylkicznego. Kogo wy tam zatrudniacie do tej roboty, chybach jakiś małolatów z ulcy. Rezygnuję z CANAL+ i to definitywnie. Nic więcej nie kupię od żabojadów.

  • Hej, jak u was wygląda sytuacja z poglaszaniem na dekoderze. W moim przypadku po aktualizacji jest tragedia, wcześniej głośność ustawienia na 2-3 kreski i było głośno, teraz głośność ustawiona na max i jest dużo dużo ciszej

Najnowsze artykuły

Najlepsze filmy i seriale animowane dla dorosłych. Tych „bajek” dzieciom nie pokazuj

Myślisz, że animacje są tylko dla dzieci? Mylisz się. Jest wiele takich tytułów stworzonych z…

28 kwietnia 2024

Najnowszy LG OLED C4 taniej aż o 7000 zł! Mistrzowska cena

Znaleźliśmy ofertę, dzięki której najnowszy telewizor LG OLED C4 o przekątnej 77 cali może być…

28 kwietnia 2024

HBO z nowym filmem. W roli głównej John Malkovich!

Na platformie HBO Max zadebiutował niedawno film z Johnem Malkovichem w roli głównej. Czy warto…

27 kwietnia 2024

Granie w 4K nie musi być drogie: Xbox Series X w świetnej ofercie!

Chcesz wejść do świata gamingu niedużym kosztem, albo szukasz idealnego pomysłu na prezent? Xbox Series…

27 kwietnia 2024

Netflix anulował plany dwóch spin-offów. Tym ruchem zrobił subskrybentom przysługę

Netflix anulował dwa spin-offy "Wiedźmina". Niesławna adaptacja skończy się na piątym sezonie, a fani uniwersum…

27 kwietnia 2024

Znakomity LG OLED w świetnej ofercie RTV Euro AGD!

Sklep RTV Euro AGD przygotował ofertę, w ramach której kupisz telewizor LG OLED 55C32LA w…

27 kwietnia 2024

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies