REKLAMA TP
, Canal+ Newsy Telewizja i operatorzy

Aktualizacja dekoderów Canal+ 4K UltraBox+ powodem problemów

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

32 odpowiedzi na “Aktualizacja dekoderów Canal+ 4K UltraBox+ powodem problemów”

  1. j4 pisze:

    na programach Astry w dekoderze 4K nie ma opisu programów, na dekoderze zwykłym wszystko jest dobrze opis astry ok , gdzie jest błąd, źle oprogramowany?. Cała nowa szata graficzna jest tragiczna do kitu, proszę o powrót do starszej wersji. Pozdrawiam

  2. Jerry pisze:

    Od kilku miesięcy nie mogę ogarnąć nowego oprogramowania. To totalna porażka. Dostali chyba 100% negatywnych opinii i nic z tym nie robią Widocznie olewają nas jako klientów. Nawołuje niezadowolonych do wypowiedzenia umowy z Canal+. Można to zrobić bez kłopotu przez internet. Ja to zaraz zrobię.

  3. apage satanas pisze:

    Niestety koszmar z nagrywaniem nadal trwa. Nic nie poprawiono, wypowiadam umowę definitywnie. Dość tych żartów, za g……. nie zamierzam płacić.

  4. Annaa pisze:

    Ppotwierdzam MASAKRA😱 znajdz podobne zniknelo a przy nagrywaniu dwóch programów nie ma możliwości oglądac tv..
    Nieczytelne i niejasne kafelki na liscie nagran.
    Czas chyba przeniesc sie do konkurecji…

  5. Marcin pisze:

    Czy ma ktoś problem resetowania się dekodera? U mnie po aktualizacji dekoder resetuje się sam bez żadnej ingerencji. Leci program i cyk wyłącza sie i ekran „witamy … no i potem pobieranie kanałów… itd”. Czasem działa cały dzień bez problemu, czasem potrafi np 3x w ciągu godziny się zresetować.
    Jako multiroom miałem wifibox+ działał bez problemu. Wczoraj wymieniłem na ultrabox+ i dziś już jeden reset :/
    Ktoś się z tym spotkał?

  6. Googl pisze:

    Czy ma ktoś problem z wieszanie się dekodera, kompletnie nie reaguje po czym za chwilę mu przechodzi na kilka minut?

  7. waldi pisze:

    totalna porazka,nawet brak opisow programow.Prad wylacza i zaraz aktualizacja dno

  8. Maciej pisze:

    Jaka jest możliwość wypowiedzenia umowy Canal + w związku z wprowadzonymi zmianami w aplikacji dekodera? Na infolinii mówią, że umowa nie obejmuje aplikacji dekodera i w związku z tym zmiany w aplikacji nie są podstawą do wypowiedzenia umowy, z drugiej jednak strony, przedłużałem umowę jak miałem „starą” aplikację, a teraz mnie uraczyli nową totalnie niefunkcjonalną. Gdybym wiedział to od razu, wybrał bym innego dostawcę… Złodzieje.

    Pozdrawiam

  9. apage satanas pisze:

    Jak można było popsuć coś, co świetnie działało. Najbardziej mnie denerwuje brak możliwości programowania nagrywania cylkicznego. Kogo wy tam zatrudniacie do tej roboty, chybach jakiś małolatów z ulcy. Rezygnuję z CANAL+ i to definitywnie. Nic więcej nie kupię od żabojadów.

  10. Adjamek pisze:

    Hej, jak u was wygląda sytuacja z poglaszaniem na dekoderze. W moim przypadku po aktualizacji jest tragedia, wcześniej głośność ustawienia na 2-3 kreski i było głośno, teraz głośność ustawiona na max i jest dużo dużo ciszej

  11. Dorota pisze:

    Podpisuję się pod wszystkim !!!! I dodatkowo Nie mam pojęcia jak mogę sobie w nowym systemie po tytule wyszukać dany film lub program !!! I np nagrac a teraz k…. Zmiana numeracji kanałów …. tu zwykli ludzie oglądają i obsługują pilotem dekodery a nie k… Informatycy !!!!

  12. Maciej pisze:

    Też jestem zdegustowany. Do tych wszystkich uwag, w moim przypadku, dochodzi jeszcze jedna sprawa irytująca. Mam TV Sony Bravia. Ma niecałe dwa lata. Wszystko wcześniej działało. Teraz mogę pilotem tv włączyć dekoder, ale niestety już nie mogę wyłączyć i muszę extra zasuwać, żeby kliknąć na dekoderze przycisk On/Off. Tragedia

  13. marek pisze:

    totalny szajs!!!!!!!!!!!!!!!!poprzednie oprogramowanie jasne i czytelne! Nowe oprogramowanie jest totalną porażką programistów którzy za nową”innowację” wzięli pewnie niezły „hajs”-a wyszedł im totalny bubel !Klienci im podziękują-przechodząc do innych stacji!

  14. ROB pisze:

    Totalna porażka,
    nagrywanie od dechy do dechy-nie można od danej godziny,
    znaleźć nagranie masakra, nie wiadomo czy w obejrzanych, czy w nie obejrzanych, czy w opcji kontynuuj
    dekoder raz na dzień się wyłącza Dysk nie nagrywa po mino 50% wolnego miejsca
    Dokupiłem zewnętrzny dysk, ale mogę tylko jedno nagrać
    Płacę za coś co NIE DZIAŁA!!!!
    Jak wyskoczy brak sygnału to na połowę ekranu,
    anulowanie nagrania kręcące się kostki
    TOTALNA LIPA
    A WCZEŚNIEJ PRZED AKTUALIZACJĄ WSZYSTKO ŚMIGAŁ JAK POWINNO
    Ten co wymyślił tą aktualizację powinien oddać pieniądze tym co muszą się męczyć z abonamentem do końca umowy Ja na szczęście do września

  15. Jack Daniels pisze:

    Witam ma ktoś problem z zestawem Canal + i telewizor Philips?

  16. Jerzy pisze:

    Po zmianie oprogramowania doszedłem do wniosku, że chyba zmienię operatora TV.
    1. EPG – wyszukiwanie programów. Katastrofa. Wcześniej programy były pogrupowane w kategorie, co zdecydowanie ułatwiało wyszukiwanie. Teraz 1/3 ekranu to podgląd, a przewijanie po prostu zniechęca, strata czasu jest ogromna. Lepiej wyłączyć telewizor.
    2. Brak zakładki ULUBIONE. Nie ma kategorii, nie ma ULUBIONYCH programów. W nowej wersji budowanie listy ulubionych kończy się przeniesieniem na początek listy. Tyle, że zmieniają się także domyślne numery kanałów. I tak 6=TVN24, stanie się kanałem 14. Obejrzałem instruktaż filmowy „Jak tworzyć Ulubione”. Znowu katastrofa. Nawet nie chce mi się liczyć ile razy trzeba nacisnąć klawisz, żeby wreszcie znaleźć program. A jak znajdę to rozwalą mnie kafelki.
    3. KAFELKI. Miłość do kafelków położyła system Windows 8. Lepiej wyciągnąć z tego naukę. Ten kto to wymyślił powinien zbierać makulaturę, a nie wdrażać systemy. Gdzie jest skalowalność, gdzie jest opcja wyboru LISTY. O tym zawsze musi decydować użytkownik, ma prawo mieć wybór. Gdy miałem listę to w jednym rzędzie mogłem przejrzeć kilka propozycji i wybrać co chcę nagrać. Teraz nie mam ochoty przewijać kafelków. Rozmiary ekranów są różne i kafelki albo rosną, albo maleją, ale nadal to jest nieergonomiczne, po chwili oczy wysiadają od migających kafelków.
    4. NAGRYWANIE. Nijak nie mogę znaleźć opcji planowania nagrywania. Już nie mogę ustawić ile odcinków chcę nagrać. Funkcja BACKWARD EPG jest ograniczona czasowo i nie rozumie, że kolejny odcinek będzie w następną niedzielę (7 dni). Kiedyś mogłem wyjechać na tydzień, a później spokojnie obejrzeć nagrane seriale. Koniec pieśni czyli znowu katastrofa.
    Żałują, że nie mam opcji downgradu, bo upgrade po prostu zniechęca mnie do oglądania Canal+. Nie mam problemu z jakością łącza internetowego i chyba wykorzystam to aby nie oglądać oferty Canal+. Przejdę na Internet i wybiorę sobie opcje ofertę streamingu. To na razie tyle, ale z upływem czasu pewnie jeszcze coś znajdę.

  17. Mars pisze:

    A ja wciąż nie mam Eurosportu!

  18. arek pisze:

    przestał mi działać konvetrer unicable na złotej końcówce, działa tylko wyście zwykłe, nagrania znikają same, brak dnych przy filmach reżyseria, rok produkcji, procent na dysku,
    totalna klapa

  19. Zniesmaczony pisze:

    Niestety , taki bajzel powinien zostać usunięty już następnego dnia po zauważeniu wad. Tak jak pisali poprzednicy , zamierzam pożegnać się z tą palmitową , a mieli u mnie maksymalny pakiet . Nie będę płacić za coś co nie da się oglądać . I nie chodzi tutaj o ofertę programową tylko o kretyństwo techniczne zawarte z oprogramowaniu dekoderów.

  20. Szarek pisze:

    mam umowę do września-jakoś wytrzymam i rezygnuję. Jestem abonentem od początku istnienia tej platformy. Nowe oprogramowanie to totalna porażka.

  21. jolek pisze:

    Nie rozumiem, jak można było zrobić coś takiego masakrystycznego… Nie wiadomo, gdzie co jest… znalezienie programu za 2-3 dni, graniczy z cudem, nie mówiąc już , żeby go nagrać… Żeby zobaczyć co dzisiaj będzie na kilkudziesięciu kanałach, muszę spędzić pół godziny… Zepsuć bardzo łatwo.. a jeszcze jak mu się zapłaci, to czemu nie. Może zatrudnili konkurencję, żeby ich w kosmos wysadziła… Szybciej radio włączę. Albo powrót do poprzedniej wersji, albo zmieniam dostawcę… Jedyny plus, to możliwość oglądania od początku programu i NIC, NIC więcej. TOTALNA PORAŻKA!!!!!

  22. szun pisze:

    Zgadzam się z tymi uwagami całkowicie . Bajzel totalny trudny do ogarnięcia to ma być proste i łatwe dla wszystkich .Starsi ludzie na pewno tego nie ogarniają .Wątpię czy ci co pisali mają odrobinę wyobraźni.
    Straciłem końcówki meczów tenisowych Igi ,Nadala totalna porażka .Do tej pory nie wiem jak ustawić dowolne nagrywanie na czas np. od 12 do18
    Najlepiej odejść z tego chaosu

  23. Maja pisze:

    Masakra! Poza tym wszystkim, co powyżej, nie można już fajnie używać jednego pilota Samsunga do tv i dekodera, bo mimo utworzenia listy ulubionych kanałów przycisk zmiany kanałów nie przesuwa się wg tej listy – np 1-TVN, następny kanał TVN24 i mogłam jednym kliknięciem zmienić. Teraz muszę albo użyć pilota do dekodera albo przycisku numerycznego na pilocie TV i dopiero wybrać kanał np TVN24. Czyli trzeba pamiętać numery kanałów. Porażka

  24. ad55 pisze:

    Zgadzam się z poprzednikami: MASAKRA.
    Dlatego też apel do niezadowolonych: Wyślijcie wypowiedzenia, oczywiście z końcem umowy, niezależnie od terminu tego końca umowy. Można to zrobić przez internet ze swojej strefy abonenta.
    Chodzi o to aby tych wypowiedzeń było teraz jak najwięcej – może wtedy Canal+ zareaguje.
    PS. Rezygnacje można w każdej chwili wycofać.

  25. kaz_23 pisze:

    Jeśli nie będzie powrotu do poprzedniej grafiki – będzie pożegnanie z canal+!!!

  26. zawiedziony pisze:

    A czy w ogóle ultrabox wspiera 4k natywnie? U mnie po aktualizacji napisy/info/menu dekodera są nieostre. HDMI info pokazuje natywne rozdzielczości niższe niż 4k. Wróciłem do HD, żeby dało się w miarę OK oglądać

  27. Jarecki pisze:

    Teraz to i tak jest do wytrzymania. Pierwsza wersja na dekodery ADB ze stycznia była praktycznie nieużywalna. Dopiero ta z marca jako tako nadaj się do codziennego użytkowania.
    Mam wrażenie że UI opracowywano za biurka, nikt sobie nie zdał trudu przetestowania oprogramowania w praktyce.

  28. Jacek j pisze:

    Pisałem już wcześniej na FB na stronie internetowej firmy w czacie itd że to wszystko nowe jest do kitu, zupełnie nie przygotowane do użytku. Tak się nie robi żeby wprowadzać coś co potem jak na królikach doświadczalnych będzie się testować, może poprawiać itd .. je, też zrezygnuje z tego powodu z tej platformy i nawet w mniejszych pieniądzach dostanę to samo co mam od konkurencji

  29. Rosp75 pisze:

    Totalna masakra chcieli ulepszyć a wyszło jak zwykle

  30. Miodek pisze:

    Totalna porażka. Coś co działało naprawdę świetnie zostało spieprzone w każdym calu. Do listopada mam Umowę i jeśli nie zostanie to należycie poprawione to pożegnam C+. UPC daje moduł z kartą z pakietem w pełni konfigurowalnym i to za dużo mniejsze pieniądze.

  31. Olo pisze:

    Totalny oczoplas, konpletnie nieczytelne EPG i nagrania. Brak wyszukaj podobnych i innych wczesniej distepnych funkcji nagrywania….porażka 🙁

  32. Miro pisze:

    Wszystkie kategorie i opcje są ok tylko lista na środku trochę przeszkadza .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml