, Canal+ Newsy Telewizja i operatorzy

Aktualizacja dekoderów Canal+ 4K UltraBox+ powodem problemów

fot. Canal Plus

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

17 odpowiedzi na “Aktualizacja dekoderów Canal+ 4K UltraBox+ powodem problemów”

  1. Jerzy pisze:

    Po zmianie oprogramowania doszedłem do wniosku, że chyba zmienię operatora TV.
    1. EPG – wyszukiwanie programów. Katastrofa. Wcześniej programy były pogrupowane w kategorie, co zdecydowanie ułatwiało wyszukiwanie. Teraz 1/3 ekranu to podgląd, a przewijanie po prostu zniechęca, strata czasu jest ogromna. Lepiej wyłączyć telewizor.
    2. Brak zakładki ULUBIONE. Nie ma kategorii, nie ma ULUBIONYCH programów. W nowej wersji budowanie listy ulubionych kończy się przeniesieniem na początek listy. Tyle, że zmieniają się także domyślne numery kanałów. I tak 6=TVN24, stanie się kanałem 14. Obejrzałem instruktaż filmowy „Jak tworzyć Ulubione”. Znowu katastrofa. Nawet nie chce mi się liczyć ile razy trzeba nacisnąć klawisz, żeby wreszcie znaleźć program. A jak znajdę to rozwalą mnie kafelki.
    3. KAFELKI. Miłość do kafelków położyła system Windows 8. Lepiej wyciągnąć z tego naukę. Ten kto to wymyślił powinien zbierać makulaturę, a nie wdrażać systemy. Gdzie jest skalowalność, gdzie jest opcja wyboru LISTY. O tym zawsze musi decydować użytkownik, ma prawo mieć wybór. Gdy miałem listę to w jednym rzędzie mogłem przejrzeć kilka propozycji i wybrać co chcę nagrać. Teraz nie mam ochoty przewijać kafelków. Rozmiary ekranów są różne i kafelki albo rosną, albo maleją, ale nadal to jest nieergonomiczne, po chwili oczy wysiadają od migających kafelków.
    4. NAGRYWANIE. Nijak nie mogę znaleźć opcji planowania nagrywania. Już nie mogę ustawić ile odcinków chcę nagrać. Funkcja BACKWARD EPG jest ograniczona czasowo i nie rozumie, że kolejny odcinek będzie w następną niedzielę (7 dni). Kiedyś mogłem wyjechać na tydzień, a później spokojnie obejrzeć nagrane seriale. Koniec pieśni czyli znowu katastrofa.
    Żałują, że nie mam opcji downgradu, bo upgrade po prostu zniechęca mnie do oglądania Canal+. Nie mam problemu z jakością łącza internetowego i chyba wykorzystam to aby nie oglądać oferty Canal+. Przejdę na Internet i wybiorę sobie opcje ofertę streamingu. To na razie tyle, ale z upływem czasu pewnie jeszcze coś znajdę.

  2. Mars pisze:

    A ja wciąż nie mam Eurosportu!

  3. arek pisze:

    przestał mi działać konvetrer unicable na złotej końcówce, działa tylko wyście zwykłe, nagrania znikają same, brak dnych przy filmach reżyseria, rok produkcji, procent na dysku,
    totalna klapa

  4. Zniesmaczony pisze:

    Niestety , taki bajzel powinien zostać usunięty już następnego dnia po zauważeniu wad. Tak jak pisali poprzednicy , zamierzam pożegnać się z tą palmitową , a mieli u mnie maksymalny pakiet . Nie będę płacić za coś co nie da się oglądać . I nie chodzi tutaj o ofertę programową tylko o kretyństwo techniczne zawarte z oprogramowaniu dekoderów.

  5. Szarek pisze:

    mam umowę do września-jakoś wytrzymam i rezygnuję. Jestem abonentem od początku istnienia tej platformy. Nowe oprogramowanie to totalna porażka.

  6. jolek pisze:

    Nie rozumiem, jak można było zrobić coś takiego masakrystycznego… Nie wiadomo, gdzie co jest… znalezienie programu za 2-3 dni, graniczy z cudem, nie mówiąc już , żeby go nagrać… Żeby zobaczyć co dzisiaj będzie na kilkudziesięciu kanałach, muszę spędzić pół godziny… Zepsuć bardzo łatwo.. a jeszcze jak mu się zapłaci, to czemu nie. Może zatrudnili konkurencję, żeby ich w kosmos wysadziła… Szybciej radio włączę. Albo powrót do poprzedniej wersji, albo zmieniam dostawcę… Jedyny plus, to możliwość oglądania od początku programu i NIC, NIC więcej. TOTALNA PORAŻKA!!!!!

  7. szun pisze:

    Zgadzam się z tymi uwagami całkowicie . Bajzel totalny trudny do ogarnięcia to ma być proste i łatwe dla wszystkich .Starsi ludzie na pewno tego nie ogarniają .Wątpię czy ci co pisali mają odrobinę wyobraźni.
    Straciłem końcówki meczów tenisowych Igi ,Nadala totalna porażka .Do tej pory nie wiem jak ustawić dowolne nagrywanie na czas np. od 12 do18
    Najlepiej odejść z tego chaosu

  8. Maja pisze:

    Masakra! Poza tym wszystkim, co powyżej, nie można już fajnie używać jednego pilota Samsunga do tv i dekodera, bo mimo utworzenia listy ulubionych kanałów przycisk zmiany kanałów nie przesuwa się wg tej listy – np 1-TVN, następny kanał TVN24 i mogłam jednym kliknięciem zmienić. Teraz muszę albo użyć pilota do dekodera albo przycisku numerycznego na pilocie TV i dopiero wybrać kanał np TVN24. Czyli trzeba pamiętać numery kanałów. Porażka

  9. ad55 pisze:

    Zgadzam się z poprzednikami: MASAKRA.
    Dlatego też apel do niezadowolonych: Wyślijcie wypowiedzenia, oczywiście z końcem umowy, niezależnie od terminu tego końca umowy. Można to zrobić przez internet ze swojej strefy abonenta.
    Chodzi o to aby tych wypowiedzeń było teraz jak najwięcej – może wtedy Canal+ zareaguje.
    PS. Rezygnacje można w każdej chwili wycofać.

  10. kaz_23 pisze:

    Jeśli nie będzie powrotu do poprzedniej grafiki – będzie pożegnanie z canal+!!!

  11. zawiedziony pisze:

    A czy w ogóle ultrabox wspiera 4k natywnie? U mnie po aktualizacji napisy/info/menu dekodera są nieostre. HDMI info pokazuje natywne rozdzielczości niższe niż 4k. Wróciłem do HD, żeby dało się w miarę OK oglądać

  12. Jarecki pisze:

    Teraz to i tak jest do wytrzymania. Pierwsza wersja na dekodery ADB ze stycznia była praktycznie nieużywalna. Dopiero ta z marca jako tako nadaj się do codziennego użytkowania.
    Mam wrażenie że UI opracowywano za biurka, nikt sobie nie zdał trudu przetestowania oprogramowania w praktyce.

  13. Jacek j pisze:

    Pisałem już wcześniej na FB na stronie internetowej firmy w czacie itd że to wszystko nowe jest do kitu, zupełnie nie przygotowane do użytku. Tak się nie robi żeby wprowadzać coś co potem jak na królikach doświadczalnych będzie się testować, może poprawiać itd .. je, też zrezygnuje z tego powodu z tej platformy i nawet w mniejszych pieniądzach dostanę to samo co mam od konkurencji

  14. Rosp75 pisze:

    Totalna masakra chcieli ulepszyć a wyszło jak zwykle

  15. Miodek pisze:

    Totalna porażka. Coś co działało naprawdę świetnie zostało spieprzone w każdym calu. Do listopada mam Umowę i jeśli nie zostanie to należycie poprawione to pożegnam C+. UPC daje moduł z kartą z pakietem w pełni konfigurowalnym i to za dużo mniejsze pieniądze.

  16. Olo pisze:

    Totalny oczoplas, konpletnie nieczytelne EPG i nagrania. Brak wyszukaj podobnych i innych wczesniej distepnych funkcji nagrywania….porażka 🙁

  17. Miro pisze:

    Wszystkie kategorie i opcje są ok tylko lista na środku trochę przeszkadza .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklamaml