, TOP-10

Mini wieża – jaki model warto kupić i na co zwracać uwagę?

fot. techManiaK.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

8 odpowiedzi na “Mini wieża – jaki model warto kupić i na co zwracać uwagę?”

  1. Urszula pisze:

    Czy planuje Pan opublikowanie rankingu mini-wież w przedziale cenowym 1000 – 2000? Taki mam budżet, ale nie wiem, co wybrać. Ursa

  2. Zuht pisze:

    Bardzo fajny poradnik jeśli chodzi o wybór miniwieży 🙂 Ja szukając lepszego sprzętu postanowiłem zainwestować w Philipsa BTM2310/12 i jestem zadowolony – jakość dźwięku świetna. Zarówno wysokie, jak i niskie dźwięki są czyste i wyraźne, design też moim zdaniem na plus.

  3. klivids pisze:

    Ja mam więżę Philipsa BTB4800/12, która wyglądem nie do końca przypomina tradycyjne wieże, ale posiada funkcję DAB, bluetooth no i gra rewelacyjnie.

    • thisisiphone pisze:

      Jeszcze przed tą całą epidemią oglądałem ten model w sklepie. Wieża przyciągnęła mnie wyglądem, ale niestety nie miałem okazji jej przetestować w całości, a chętni bym to zrobił bo z tego co kojarzę to Philips charakteryzuje się właśnie dobrej jakości sprzętem audio.

  4. Stępień pisze:

    O sprzęcie audio marki stx czytałem już wiele na forach. W większości są to pozytywne opinie. Szczerze nie miałem pojęcia o istnieniu tej firmy, czasami człowiek sam siebie zaskakuje.

  5. Marceli pisze:

    Ja bym z chęcią poczytał o sprzęcie polskich firm np STX. Mają w swoim asortymencie naprawdę kilka perełek, którymi warto się zainteresować. Pozdrawiam 😉

  6. jESTEM pisze:

    „Choć radio wydaje się nie mieć zbyt wielu sympatyków, to wciąż ma się dobrze (wystarczy zauważyć, że w 2018 roku nakłady na reklamę radiową zwiększyły się do 340 mln zł) i warto zadbać o możliwość skorzystania z jego dobrodziejstw.” Czy autor tego tekstu chce nas zachęcić do słuchania radia z powodu reklam? Czy ja jestem głupi czy autor jest poje…

    • Grzegorz Szczypa pisze:

      Nie mnie oceniać skalę czyjegoś intelektu, więc końcówkę Twojej wypowiedzi pozostawiam bez komentarza, natomiast co do reklamy w radiu: żyjemy w świecie wizualizacji i fakt, że rynek reklamowy w radiu rośnie jest zaskakujący. To dobry prognostyk zarówno dla samego radia, które będzie mogło normalnie funkcjonować (tak, mimo że sam nie cierpię reklam to mam świadomość, że ludzie pracujący w danej stacji muszą z czegoś żyć) jak i dla nas jako społeczeństwa (które jeszcze poza obrazem z TV i Neta potrafi przyswajać słowo jako takie).
      Jednym słowem: nie było tu przekazu dosłownego ani podprogowego i nikogo nie zachęcam do słuchania reklam – choć za pewne słownictwo mogłaby być to niezła kara.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklamaml