REKLAMA TP
, Disney+ Newsy

Koniec ery dzielenia się kontem: Disney+ wprowadza restrykcje jak Netflix

Źródło: press.disney.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

18 odpowiedzi na “Koniec ery dzielenia się kontem: Disney+ wprowadza restrykcje jak Netflix”

  1. Tokio pisze:

    I choć z żalem pożegnałam netfilix to z Disneyem, pójdzie lżej. Niestety strąca polski rynek.To platforma dla wybranej grupy odbiorców. Nikt w towarzystwie, nie podnieca się obejrzanymi tytułami, co w sytuacji Netfilix jest obowiązkowe.

  2. pisze:

    Disney sam sobie robi kuku. Najpierw podwyższają kolosalne abonament, a teraz będą blokować możliwość współdzielenia konta jak netflix. Netflixowi to chyba też na dobre nie wyszło. Jak to zrobią to żegnam się z Disneyem. Trzymam go na razie głównie dla dziecka,ale bez przesady…płacić samej 4 dychy to za dużo.

  3. Jack pisze:

    Sk0ro wprowadzają nowe zasady, to rozumiem, że mam prawo zrezygnować przed upływem rocznej subskrypcji?

    • Qwerty pisze:

      Nie, do końca twojej subskrypcji obowiązują zasady jakie były na samym początku kiedy ja wykupiłeś. Nie mogą zmienić regulaminu na twoją niekorzyść przed końcem twojej subskrypcji bo złamią tym prawo!

      • Nik pisze:

        A w regulaminie sprzed roku jest pewbie zapisek o współdzieleniu kont… Więc niczego nie zmieniają w regulaminie.
        Jak mi zablokują konto, to stracą prawie 40zł/msc. A uzywam tylko ja i najbliższa rodzina. 2 TV, ale inne IP i miejscowość.

  4. MarcinMarcin pisze:

    Koniec ery Disneya. Jeszcze oby do końca umowy i się żegnamy. Za marny content, pikowanie pikowanie do urzygu dwóch tematów – Marvela i Star Wars i filmy oraz seriale bez polskiego lektora.

  5. Kierowca pisze:

    Z netflixa zrezygnowałem to i Disneya też zrezygnuję, jeśli blokada będzie działać tak samo… Jestem kierowcą zawodowym i albo mi Netflix na tablecie w hotelach blokował oglądanie, albo żonie w domu… Jedna wielka porażka.

    • Michał Zacharski pisze:

      Bardzo współczuje. W sumie są pod tym względem surowi, a i tak drożej wychodzi osobno kupić konto dla Ciebie i żonie.

    • Ares pisze:

      Coś Pan kręci, nerflix blokowało/blokuje telewizory, na urządzeniach mobilnych działał równolegle bez problemu. Może miałeś subskrypcję na jedno urządzenie 🙂 wtedy byłoby jak mówisz, ale w przypadku planu na 4 konta nie ma problemu z telefonami/tabletami itd.

  6. Anulla pisze:

    Ja dostałam @ o zmianach przed zakończeniem subskrypcji. Subskrypcja kończyła mi sie w grudniu a w listopadzie dostałam informacje pt. „Zaktualizowaliśmy umowę subskrypcji”

  7. Kalol pisze:

    Jeżeli takie coś zacznie funkcjonować to bez wachania zrezygnuję z Disney+.

  8. G040 pisze:

    Ja jako abonent też nie dostałem e miala z tą wiadomością to chy lipa jest³

  9. MARIUSZ pisze:

    Ja jako abonent Disney+ nie dostałem żadnej maila z informacją która jest prezentowana w tym artykule nawet jak się pytałem w Disney + polska nie mam takich planów obecnie I nie rozważają takiego czegoś narazie.

    • Bevis pisze:

      Autor napisał, że zmiany mają charakter międzynarodowy i że w Polsce może klienci Disneya dostaną takiego maila. Wiesz oni pewnie klientowi nie powiedzą do końca prawdy 😉 zobaczymy co czas przyniesie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml