Aktualizacja dekoderów Canal+ 4K UltraBox+ powodem problemów

Program udostępniania aktualizacji dekodera Canal+ 4K UltraBox+ dobiega końca. Użytkownicy są jednak wściekli na niedopracowaną aktualizację.

Jakiś czas temu pisaliśmy o aktualizacji dekodera Technicolor 4K UltraBox+ (USW4001NCP z serii ITCA), która wprowadzała takie nowości, jak możliwość stworzenia listy ulubionych kanałów, przypisywanie numerów kanałom, a informacje o nich wyświetlane są teraz na środku ekranu.

Sam wygląd interfejsu również się zmienił, i w zamyśle miał pozwolić na bardziej intuicyjne korzystanie z urządzenia, a także upodobnić go nieco do serwisów streamingowych, gdzie możesz zamówić filmy z wypożyczalni VOD. Według planów wszystko się zgadza – aktualizacja została udostępniona, Canal+ kończy proces zmiany oprogramowania, ale w tym wszystkim coś chyba nie zadziałało jak powinno, ponieważ od kilku dni użytkownicy nie zostawiają na aktualizacji suchej nitki.

Kilka cytatów niezadowolonych użytkowników pod poprzednim wpisem o aktualizacji dekodera Canal+ 4K UltraBox+:

Cyneq pisze:

„Totalna nieużywalność i skomplikowanie.
Po pierwsze zupełnie zniknął Netflix i z kanału 222 i w ogóle.
Po drugie gdzie u diaska są nagrania z satelity pobierane na dysk w nocy? Ej ludzie, nie każdy w tym kraju ma super internet. Jakbym miał ultraszybki net nie kupowałbym dekodera do talerza!!
Po trzecie – przez kilka dni nie działały ŻADNE przyciski, nawet zmiana kanału, zanim nie nacinęło się „powrót do TV” (który przestał działać zgodnie z nazwą). Jakbym miał takich junior developerów w zespole, jak ci co pisali ten soft, tobym im nie dał żadnego zadania bardziej skomplikowanego niż „Hello Word” a i to bym po nich sprawdził 3 razy.”

Sława pisze:

„Zgadzam się z większością uwag. Dla mnie główny problem to brak przejrzystego programu według dni i godzin (wchodząc w kanał mogę przeglądać po kolei co będzie w programie, ale raz, że to mało wygodne, a dwa, nigdzie nie ma informacji co to za dzień! Przecież to podstawowa sprawa! Nie ma opcji wyboru dnia, czyli cały czas klikać dalej, dalej, dalej, nie wiedząc nawet co to za dzień, paranoja!

Drugi problem to kompletnie nie rozumiem jak wejść w ustawienia nagrywania, ale nie te ogólne, tylko konkretne nagrywanie (wg daty, godziny, powtarzalności).

I po trzecie, skoro ma być tak jak tu jest, to ja bym chciała żeby na pulpicie pokazywały mi się moje wybrane kanały jako główne, a nie stale to wszystko co oni proponują.”

kris pisze:

„Podpisuję się pod wszystkimi krytycznymi uwagami abonentów. Moim zdaniem takiego bałaganu jaki powstał po aktualizacji nie da się opanować. Gdzie tu sens gdzie tu logika. Z uporządkowanego menu powstał jakiś chłam w którym trudno się połapać. Zaplanować nagranie to prawdziwe wyzwanie a jego ewentualna weryfikacja prawie niemożliwa. Przełączyć się miedzy wszystkimi kanałami a ulubionymi zagmatwane. Nie wiadomo czy zrobić to z poziomu ustawień użytkownika czy z menu ogólnego. Jedna wielka tragedia. Ale najgorsza zmiana to brak możliwości ustawienia własnych list programów pogrupowanych tematycznie np. film, informacja, sport itp.
Jedyną możliwością ograniczenia liczby dostępnych kanałów jest funkcja ulubione a następnie szukanie wśród kilkudziesięciu pozycji. Jakaś paranoja. Trzeba chyba wydrukować listę kanałów na kartce papieru i szukać kanału który nas interesuje.
Po co było psuć to co było dobre i przejrzyste.”

To tylko kilka z komentarzy, które zwracają uwagę na problem z aktualizacją dekodera 4K UltraBox+. Pojawiają się zapytania czy aktualizację można cofnąć, natomiast z doświadczenia wiem, że downgrade’y tego typu raczej nie są mile widziane przez producentów sprzętu i oprogramowania.

Być może niezadowolenie użytkowników dostrzeże również sam Canal+ i wprowadzi jakieś dodatkowe opcje. Jak wiadomo, presja ma sens bo dzięki niezadowoleniu społeczności graczy Xbox wycofał się z podwyżek cen abonamentu Xbox Live Gold, a Sony wycofało się z dużych dopłat do nowego PS Plus.

Źródło: Własne / wirtualnemedia

Matt

Komentarze

  • Podpisuję się pod wszystkim !!!! I dodatkowo Nie mam pojęcia jak mogę sobie w nowym systemie po tytule wyszukać dany film lub program !!! I np nagrac a teraz k.... Zmiana numeracji kanałów .... tu zwykli ludzie oglądają i obsługują pilotem dekodery a nie k... Informatycy !!!!

  • Też jestem zdegustowany. Do tych wszystkich uwag, w moim przypadku, dochodzi jeszcze jedna sprawa irytująca. Mam TV Sony Bravia. Ma niecałe dwa lata. Wszystko wcześniej działało. Teraz mogę pilotem tv włączyć dekoder, ale niestety już nie mogę wyłączyć i muszę extra zasuwać, żeby kliknąć na dekoderze przycisk On/Off. Tragedia

  • totalny szajs!!!!!!!!!!!!!!!!poprzednie oprogramowanie jasne i czytelne! Nowe oprogramowanie jest totalną porażką programistów którzy za nową"innowację" wzięli pewnie niezły "hajs"-a wyszedł im totalny bubel !Klienci im podziękują-przechodząc do innych stacji!

  • Totalna porażka,
    nagrywanie od dechy do dechy-nie można od danej godziny,
    znaleźć nagranie masakra, nie wiadomo czy w obejrzanych, czy w nie obejrzanych, czy w opcji kontynuuj
    dekoder raz na dzień się wyłącza Dysk nie nagrywa po mino 50% wolnego miejsca
    Dokupiłem zewnętrzny dysk, ale mogę tylko jedno nagrać
    Płacę za coś co NIE DZIAŁA!!!!
    Jak wyskoczy brak sygnału to na połowę ekranu,
    anulowanie nagrania kręcące się kostki
    TOTALNA LIPA
    A WCZEŚNIEJ PRZED AKTUALIZACJĄ WSZYSTKO ŚMIGAŁ JAK POWINNO
    Ten co wymyślił tą aktualizację powinien oddać pieniądze tym co muszą się męczyć z abonamentem do końca umowy Ja na szczęście do września

  • Po zmianie oprogramowania doszedłem do wniosku, że chyba zmienię operatora TV.
    1. EPG - wyszukiwanie programów. Katastrofa. Wcześniej programy były pogrupowane w kategorie, co zdecydowanie ułatwiało wyszukiwanie. Teraz 1/3 ekranu to podgląd, a przewijanie po prostu zniechęca, strata czasu jest ogromna. Lepiej wyłączyć telewizor.
    2. Brak zakładki ULUBIONE. Nie ma kategorii, nie ma ULUBIONYCH programów. W nowej wersji budowanie listy ulubionych kończy się przeniesieniem na początek listy. Tyle, że zmieniają się także domyślne numery kanałów. I tak 6=TVN24, stanie się kanałem 14. Obejrzałem instruktaż filmowy "Jak tworzyć Ulubione". Znowu katastrofa. Nawet nie chce mi się liczyć ile razy trzeba nacisnąć klawisz, żeby wreszcie znaleźć program. A jak znajdę to rozwalą mnie kafelki.
    3. KAFELKI. Miłość do kafelków położyła system Windows 8. Lepiej wyciągnąć z tego naukę. Ten kto to wymyślił powinien zbierać makulaturę, a nie wdrażać systemy. Gdzie jest skalowalność, gdzie jest opcja wyboru LISTY. O tym zawsze musi decydować użytkownik, ma prawo mieć wybór. Gdy miałem listę to w jednym rzędzie mogłem przejrzeć kilka propozycji i wybrać co chcę nagrać. Teraz nie mam ochoty przewijać kafelków. Rozmiary ekranów są różne i kafelki albo rosną, albo maleją, ale nadal to jest nieergonomiczne, po chwili oczy wysiadają od migających kafelków.
    4. NAGRYWANIE. Nijak nie mogę znaleźć opcji planowania nagrywania. Już nie mogę ustawić ile odcinków chcę nagrać. Funkcja BACKWARD EPG jest ograniczona czasowo i nie rozumie, że kolejny odcinek będzie w następną niedzielę (7 dni). Kiedyś mogłem wyjechać na tydzień, a później spokojnie obejrzeć nagrane seriale. Koniec pieśni czyli znowu katastrofa.
    Żałują, że nie mam opcji downgradu, bo upgrade po prostu zniechęca mnie do oglądania Canal+. Nie mam problemu z jakością łącza internetowego i chyba wykorzystam to aby nie oglądać oferty Canal+. Przejdę na Internet i wybiorę sobie opcje ofertę streamingu. To na razie tyle, ale z upływem czasu pewnie jeszcze coś znajdę.

  • przestał mi działać konvetrer unicable na złotej końcówce, działa tylko wyście zwykłe, nagrania znikają same, brak dnych przy filmach reżyseria, rok produkcji, procent na dysku,
    totalna klapa

  • Niestety , taki bajzel powinien zostać usunięty już następnego dnia po zauważeniu wad. Tak jak pisali poprzednicy , zamierzam pożegnać się z tą palmitową , a mieli u mnie maksymalny pakiet . Nie będę płacić za coś co nie da się oglądać . I nie chodzi tutaj o ofertę programową tylko o kretyństwo techniczne zawarte z oprogramowaniu dekoderów.

  • mam umowę do września-jakoś wytrzymam i rezygnuję. Jestem abonentem od początku istnienia tej platformy. Nowe oprogramowanie to totalna porażka.

Najnowsze artykuły

Mega hit Netflixa z datą premiery i nowym zwiastunem!

Na kanale Netflix Polska pojawił się najnowszy zwiastun hitowego serialu Netflixa. Znamy datę premiery –…

14 maja 2024

Ród Smoka z potężnym zwiastunem. Czy produkcja HBO dorówna Pierścieniom Władzy?

HBO za pośrednictwem profilu Max na YouTube zaprezentowało właśnie najnowszy zwiastun jednego ze swoich najgorętszych…

14 maja 2024

Mocna premiera na Netflix: nowy sezon sztandarowego serialu platformy już w ten czwartek!

Już w czwartek na platformie Netflix zadebiutuje najnowszy, trzeci sezon serialu "Bridgertonowie". Fani będą mogli…

14 maja 2024

Co nowego w HBO Max? Premierowe filmy i seriale (maj 2024)

[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto zobaczyć w HBO Max? Jakie są nowości? Jakie nowe seriale? Na jakie…

14 maja 2024

Gracze pokochali ten tytuł PlayStation, który właśnie pobił rekord!

Helldivers 2 to obecnie jeden z najgorętszych tytułów na świecie, która bije rekordy popularności. Zdetronizował…

14 maja 2024

Promocja na soundbar: aż 600 W za jedyne 1317 zł!

Rewelacyjna promocja na mocny soundbar Philips z Dolby Atmos. W tej cenie to jeden z…

14 maja 2024

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies