Program udostępniania aktualizacji dekodera Canal+ 4K UltraBox+ dobiega końca. Użytkownicy są jednak wściekli na niedopracowaną aktualizację.
Jakiś czas temu pisaliśmy o aktualizacji dekodera Technicolor 4K UltraBox+ (USW4001NCP z serii ITCA), która wprowadzała takie nowości, jak możliwość stworzenia listy ulubionych kanałów, przypisywanie numerów kanałom, a informacje o nich wyświetlane są teraz na środku ekranu.
Sam wygląd interfejsu również się zmienił, i w zamyśle miał pozwolić na bardziej intuicyjne korzystanie z urządzenia, a także upodobnić go nieco do serwisów streamingowych, gdzie możesz zamówić filmy z wypożyczalni VOD. Według planów wszystko się zgadza – aktualizacja została udostępniona, Canal+ kończy proces zmiany oprogramowania, ale w tym wszystkim coś chyba nie zadziałało jak powinno, ponieważ od kilku dni użytkownicy nie zostawiają na aktualizacji suchej nitki.
Kilka cytatów niezadowolonych użytkowników pod poprzednim wpisem o aktualizacji dekodera Canal+ 4K UltraBox+:
Cyneq pisze:
„Totalna nieużywalność i skomplikowanie.
Po pierwsze zupełnie zniknął Netflix i z kanału 222 i w ogóle.
Po drugie gdzie u diaska są nagrania z satelity pobierane na dysk w nocy? Ej ludzie, nie każdy w tym kraju ma super internet. Jakbym miał ultraszybki net nie kupowałbym dekodera do talerza!!
Po trzecie – przez kilka dni nie działały ŻADNE przyciski, nawet zmiana kanału, zanim nie nacinęło się „powrót do TV” (który przestał działać zgodnie z nazwą). Jakbym miał takich junior developerów w zespole, jak ci co pisali ten soft, tobym im nie dał żadnego zadania bardziej skomplikowanego niż „Hello Word” a i to bym po nich sprawdził 3 razy.”
Sława pisze:
„Zgadzam się z większością uwag. Dla mnie główny problem to brak przejrzystego programu według dni i godzin (wchodząc w kanał mogę przeglądać po kolei co będzie w programie, ale raz, że to mało wygodne, a dwa, nigdzie nie ma informacji co to za dzień! Przecież to podstawowa sprawa! Nie ma opcji wyboru dnia, czyli cały czas klikać dalej, dalej, dalej, nie wiedząc nawet co to za dzień, paranoja!
Drugi problem to kompletnie nie rozumiem jak wejść w ustawienia nagrywania, ale nie te ogólne, tylko konkretne nagrywanie (wg daty, godziny, powtarzalności).
I po trzecie, skoro ma być tak jak tu jest, to ja bym chciała żeby na pulpicie pokazywały mi się moje wybrane kanały jako główne, a nie stale to wszystko co oni proponują.”
kris pisze:
„Podpisuję się pod wszystkimi krytycznymi uwagami abonentów. Moim zdaniem takiego bałaganu jaki powstał po aktualizacji nie da się opanować. Gdzie tu sens gdzie tu logika. Z uporządkowanego menu powstał jakiś chłam w którym trudno się połapać. Zaplanować nagranie to prawdziwe wyzwanie a jego ewentualna weryfikacja prawie niemożliwa. Przełączyć się miedzy wszystkimi kanałami a ulubionymi zagmatwane. Nie wiadomo czy zrobić to z poziomu ustawień użytkownika czy z menu ogólnego. Jedna wielka tragedia. Ale najgorsza zmiana to brak możliwości ustawienia własnych list programów pogrupowanych tematycznie np. film, informacja, sport itp.
Jedyną możliwością ograniczenia liczby dostępnych kanałów jest funkcja ulubione a następnie szukanie wśród kilkudziesięciu pozycji. Jakaś paranoja. Trzeba chyba wydrukować listę kanałów na kartce papieru i szukać kanału który nas interesuje.
Po co było psuć to co było dobre i przejrzyste.”
To tylko kilka z komentarzy, które zwracają uwagę na problem z aktualizacją dekodera 4K UltraBox+. Pojawiają się zapytania czy aktualizację można cofnąć, natomiast z doświadczenia wiem, że downgrade’y tego typu raczej nie są mile widziane przez producentów sprzętu i oprogramowania.
Być może niezadowolenie użytkowników dostrzeże również sam Canal+ i wprowadzi jakieś dodatkowe opcje. Jak wiadomo, presja ma sens bo dzięki niezadowoleniu społeczności graczy Xbox wycofał się z podwyżek cen abonamentu Xbox Live Gold, a Sony wycofało się z dużych dopłat do nowego PS Plus.
Źródło: Własne / wirtualnemedia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
[indizar2:stronicowanie] [section:] Wybieramy najciekawsze nowe filmy i seriale VOD. Pod lupę bierzemy m.in. Netflix, Max,…
Wyniki finansowe nie pozostawiają złudzeń – najnowsze Call of Duty osiąga imponujące wyniki sprzedażowe, podczas…
Jeżeli zależy Ci na potężnym brzmieniu to najnowsza promocja na flagowy model Philipsa jest tak…
Jeden z najpopularniejszych horrorów w ostatnim czasie jest już dostępny w CANAL+. To produkcja idealna…
Znakomity telewizor LG OLED w rozmiarze 65 cali jest do kupienia w rekordowo niskiej cenie!…
Końcówka miesiąca na platformie Max to idealne uzupełnienie kapitalnej, hitowej, jesiennej oferty serwisu Max. Co…
Komentarze
Nie rozumiem, jak można było zrobić coś takiego masakrystycznego... Nie wiadomo, gdzie co jest... znalezienie programu za 2-3 dni, graniczy z cudem, nie mówiąc już , żeby go nagrać... Żeby zobaczyć co dzisiaj będzie na kilkudziesięciu kanałach, muszę spędzić pół godziny... Zepsuć bardzo łatwo.. a jeszcze jak mu się zapłaci, to czemu nie. Może zatrudnili konkurencję, żeby ich w kosmos wysadziła... Szybciej radio włączę. Albo powrót do poprzedniej wersji, albo zmieniam dostawcę... Jedyny plus, to możliwość oglądania od początku programu i NIC, NIC więcej. TOTALNA PORAŻKA!!!!!
Zgadzam się z tymi uwagami całkowicie . Bajzel totalny trudny do ogarnięcia to ma być proste i łatwe dla wszystkich .Starsi ludzie na pewno tego nie ogarniają .Wątpię czy ci co pisali mają odrobinę wyobraźni.
Straciłem końcówki meczów tenisowych Igi ,Nadala totalna porażka .Do tej pory nie wiem jak ustawić dowolne nagrywanie na czas np. od 12 do18
Najlepiej odejść z tego chaosu
Masakra! Poza tym wszystkim, co powyżej, nie można już fajnie używać jednego pilota Samsunga do tv i dekodera, bo mimo utworzenia listy ulubionych kanałów przycisk zmiany kanałów nie przesuwa się wg tej listy - np 1-TVN, następny kanał TVN24 i mogłam jednym kliknięciem zmienić. Teraz muszę albo użyć pilota do dekodera albo przycisku numerycznego na pilocie TV i dopiero wybrać kanał np TVN24. Czyli trzeba pamiętać numery kanałów. Porażka
Zgadzam się z poprzednikami: MASAKRA.
Dlatego też apel do niezadowolonych: Wyślijcie wypowiedzenia, oczywiście z końcem umowy, niezależnie od terminu tego końca umowy. Można to zrobić przez internet ze swojej strefy abonenta.
Chodzi o to aby tych wypowiedzeń było teraz jak najwięcej - może wtedy Canal+ zareaguje.
PS. Rezygnacje można w każdej chwili wycofać.
Jeśli nie będzie powrotu do poprzedniej grafiki - będzie pożegnanie z canal+!!!
A czy w ogóle ultrabox wspiera 4k natywnie? U mnie po aktualizacji napisy/info/menu dekodera są nieostre. HDMI info pokazuje natywne rozdzielczości niższe niż 4k. Wróciłem do HD, żeby dało się w miarę OK oglądać
Teraz to i tak jest do wytrzymania. Pierwsza wersja na dekodery ADB ze stycznia była praktycznie nieużywalna. Dopiero ta z marca jako tako nadaj się do codziennego użytkowania.
Mam wrażenie że UI opracowywano za biurka, nikt sobie nie zdał trudu przetestowania oprogramowania w praktyce.
Pisałem już wcześniej na FB na stronie internetowej firmy w czacie itd że to wszystko nowe jest do kitu, zupełnie nie przygotowane do użytku. Tak się nie robi żeby wprowadzać coś co potem jak na królikach doświadczalnych będzie się testować, może poprawiać itd .. je, też zrezygnuje z tego powodu z tej platformy i nawet w mniejszych pieniądzach dostanę to samo co mam od konkurencji
Totalna masakra chcieli ulepszyć a wyszło jak zwykle
Totalna porażka. Coś co działało naprawdę świetnie zostało spieprzone w każdym calu. Do listopada mam Umowę i jeśli nie zostanie to należycie poprawione to pożegnam C+. UPC daje moduł z kartą z pakietem w pełni konfigurowalnym i to za dużo mniejsze pieniądze.