Już teraz możesz zaktualizować swój dekoder 4K UltraBox+ wyprodukowany przez firmę ADB. Co z pozostałymi dekoderami operatora?
Najnowsza aktualizacja dekodera 4K UltraBox+ od ADB jest już dostępna. Mowa tu o modelach NCP-3670SF, natomiast posiadacze dekoderów Technicolor 4K UltraBox+ USW4001NCP z serii ITCA mogą spodziewać się aktualizacji w najbliższej przyszłości.
Aktualizacja pobierze się automatycznie, i tym razem wprowadza sporo zauważalnych zmian. Pierwszą z nich jest zastąpienie wygaszonej platformy nc+ GO, prężnie rozwijaną usługą w postaci CANAL+ Online. Dodano również catch-up TV, czyli możliwość oglądania niektórych treści nawet do 8 godzin wstecz. To szczególnie przydatne dla osób, które chcą obejrzeć różne wydarzenia, które np. odbywają się późno w nocy.
Będziesz mógł również stworzyć listę ulubionych kanałów i przypisać im numerację. Dodatkowo kosmetyczną zmianą jest informacja o kanale – jego nazwa i numer wyświetlane będą na środku ekranu. Ciekawą zmianą jest również możliwość skorzystania z dekodera bez kabla antenowego.
Dodatkowo interfejs doczekał się kilku uproszczeń, które pozwolą na bardziej intuicyjne korzystanie z urządzenia. Można wymienić tu między innymi zmianę kategorii w EPG, a także zamówić filmy z wypożyczalni VOD za pomocą wciśnięcia przycisku VOD. To najważniejsze zmiany, które poprawią wygodę.
Źródło: Canal+
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony wykonało krok, który może być trudny do zrozumienia przez sporą liczbę graczy. Głośna zapowiedź…
Kapitalnej promocji doczekał się jeden z najlepszych i najlepiej wycenionych telewizorów na świecie – Samsung…
Od lat obserwuje rynek i widzę, jak producenci gier podchodzą do swoich tytułów. O ile…
PlayStation 5 z napędem na płyty w jednym miejscu jest szczególnie opłacalne. Podpowiadamy gdzie kupić…
Samsung ma w swojej ofercie potężny zestaw, który przeniesie Cię w sam środek akcji. Podpowiadamy…
Nadchodzący tydzień w Disney+ wygląda naprawdę obiecująco! Przez najbliższe siedem dni gigant streamingowy zaoferuje swoim…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Szanowni państwo , pomysłodawcy tych zmian życzę bezpłodności. Bachory bankowo będą tez takie głupie
odchodzę do konkurencji i to natychmiast.
Jestem zawiedziona ogromem absolutnie bezsensownych zmian w oprogramowaniu, nie dość, że już była wcześniej zmiana niekorzystna w postaci totalnego chaosu chociażby w menu w nagraniach, to jeszcze teraz te zmiany w pozycjach kanałów... to jest kpina i zgadzam się z innymi, że swoimi decyzjami zachęcacie nas - abonentów do odejścia do konkurencji.
Ta poprawka od 10 sierpnia to kolejna kpina z abonentów. Praktycznie wielki szum a jeszcze bardziej spieprzyli. Też się z nimi żegnam. Miałam umowę do lipca ale zadzwonili z przedłużeniem tuż przed zmianami. OSZUŚCI
Coś fatalnego, masakra i skrajna bzdura Jak można było coś takiego zrobić Jeżeli tego szybko nie poprawią to na pewno nie przedłużę umowy
Czy to oprogramowanie tworzyli ludzie z konkurencyjnej platformy? A może te trole od ruskiego zgredka?
BLAMAŻ, nie spodziewałem się po tej Firmie aby zdecydowała się wprowadzić pseudo nowe oprogramowanie bez oceny ludzi znających się na tym. Jestem zniesmaczony i będę szukał rozwiązania konkurencyjnego aby nie oglądać takiego chłamu. Gdzie jest kierownictwo, które pozwala na wdrażanie rozwiązań z góry przegranych i utrudniających użytkowanie perz użytkownika - dla którego powinno się wprowadzać nowości ułatwiające.
Pozdrawiam tych którzy w bezsensowny sposób wprowadzają rozwiązania cofające dotychczasowe rozwiązania.
Poza nową opcją możliwości oglądania programu od początku, a nie tylko na bieżąco, całe te oprogramowanie powinno pójść na śmietnik. Takiego bubla programistycznego jeśli chodzi o dekodery to jeszcze nie widziałem. Zepsuli dobry dekoder. Nie można rozwiązać umowy, ani przywrócić starego oprogramowania. Przy najbliższej okazji kończę z Canal+ definitywnie i nie chcę mieć z nimi więcej do czynienia. I tak 90 % mojego oglądania TV to Netflix i inne serwisy streamingowe, niezależne od Canal+.
To jest jakiś dramat, wykasowali nagrywanie czasowe, teraz jak chce nagrać na przykład listę przebojów ze Stars.TV to muszę to zrobić w 4-5 plikach po 3h, zamiast w jednym 9-10 lub 12h, w zależności ile trwa program, co za półgłówek robił tą aktualizacje? DRAMAT!!!
Tragedia!!!!!!!!!!