, MiniRecenzje Pozostali Telewizory Thomson

Thomson 55UW9786 (najtańszy telewizor 4K) – pierwsze wrażenia

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

8 odpowiedzi na “Thomson 55UW9786 (najtańszy telewizor 4K) – pierwsze wrażenia”

  1. jacekg pisze:

    Każdy może mieć swoje opinie, „Smart TV niebędący dla kogoś Smart TV”, „TV kolorowy niebędący odbiornikiem TV kolorowym, bo ma słabe kolory”, ale z „fałszywymi informacjami” to przesada.

    Natomiast co do serwisu to tak niestety bywa coraz częściej nie tylko w branży TV (nie mówię o Thomsonie/TCL). Szkoda, że niektóre firmy nie dbają o klienta, który zakupił towar, tylko interesują się nim do momentu zakupu……

  2. Użytkownik tego TV pisze:

    Jaki ma sens taki artykuł, który powiela fałszywe informacje?
    Kupiłem ten TV i w mojej opinii nie jest to SmartTV, tylko niepełnosprytny TV.

    Na stronie producenta www.thomsontv.pl/telew…tv-55-cale jest to najwyższy model, który cechuje się m.in.: UltraHD/3D/SmartTV 2, VOD, HbbTV
    Głównym problemem tego „sprytnego” TV jest niepełnosprytność i niezgodność z informacjami podawanymi przez producenta i przez sklepy:
    – obiecanej w instrukcji użytkownika aplikacji Skype w rzeczywistości nie ma
    – podawany jako dodatkowe wyposażenie model okularów 3D GX-13AF nie współpracuje z tym telewizorem (a wg sprzedawców współpracuje: www.oleole.pl/telew…bhtml#opis), podobno współpracuje model GX21AB, ale tego już nigdzie nie wyczytamy…
    – TV szarpie przy odtwarzaniu niektórych filmów, nie obsługuje napisów, nieudolne buforowanie YouTube powoduje, że fragmenty filmu potrafią być odtwarzane wielokrotnie…

    Serwis Thomson to wisienka na torcie:
    – na maile i zgłoszone problemu przez formularz na ich stronie nadal nie otrzymałem odpowiedzi
    – udało mi się zdobyć do nich nr telefonu, podaje: 46 854 02 81 – niestety nie udało mi się dodzwonić
    – jedyny kontakt jaki z nimi nawiązałem to poprzez sprzedawce, niestety ich odpowiedzi potwierdzają tylko, że nie odpowiadają za to co sprzedają…

    Oto przykład korespondencji związanej z kamerą i okularami.

    W instrukcji obsługi (www.thomsontv.pl/resou…rGuide.pdf) możemy przeczytać:
    „Najpierw kup kamerę. Do celu wykorzystania w Skype, potrzebna jest jedna z poniższych kamer sieciowych:
    • FREETALK TALK-7291. W sprawie dalszych informacji i zamówienia proszę połączyć się ze stroną sieciową freetalk.me/TALK-7291.
    • TV Webcam HD ICAM-H01A. W sprawie dalszych informacji i zamówienia proszę skontaktować się ze sprzedawcą.
    Uwaga
    • Ten telewizor jest zgodny tylko z kamerami wymienionymi powyżej i nie jest zgodny z innymi kamerami sieciowymi.
    Jak korzystać ze Skype posługując się telewizorem
    • Włącz telewizor i podłącz kamerę sieciową do telewizora.
    • Przejdź do portalu SMART TV, następnie wybierz i przejdź do Skype.”

    Zatem „najpierw kupiłem kamerę” zgodną z wymaganiami ale niestety wbrew oczekiwaniom po jej podłączeniu nigdzie nie uaktywniła się aplikacja Skype!
    Zgłosiłem problem do serwisu (przez sprzedawcę) i uzyskałem odpowiedź następującej treści:

    „W odpowiedzi na złożoną reklamację, w związku z art. 8.3 ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Ustawa), uprzejmie informuję, że żądanie doprowadzenia towaru, zgodnie z Ustawą, do stanu zgodnego z umową nie może być uwzględnione.

    Przeprowadzona weryfikacja reklamowanego towaru nie potwierdziła podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym niezgodności towaru z umową. W naszej ocenie reklamowany towar jest zgodny z umową, nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju zwykle towar jest używany, oraz jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona.

    Zgodnie z informacjami przekazanymi przez producenta, aplikacja SKYPE nie jest i nie będzie dostępna w produktach, tak więc aktualizacja oprogramowania w tym zakresie będzie bezskuteczna, okulary które Pan posiada nie są dedykowane do współpracy z tym modelem, prawidłowy model okularów to GX21AB. Producent zastrzegł również, iż nie może Pan samodzielnie ingerować w pliki i oprogramowanie tego produktu, ponieważ w ten sposób utraci Pan gwarancję producenta.”

    Potem następuje odwołanie do instrukcji:

    „Usługi osób trzecich mogą ulec zmianie, być zawieszone, przeniesione, zakończone lub przerwane a dostęp może być w każdym czasie wyłączony bez ostrzeżenia oraz TCL (producent telewizorów marki Thomson) nie jest przedstawicielem i nie gwarantuje, że żadne treści lub usługi pozostaną dostępne w jakimkolwiek czasie. Treści i usługi są przekazywane przez strony trzecie za pomocą sieci i urządzeń transmisji, niezależnie od firmy TCL. Bez ograniczenia ogólnosci tego wyłączenia gwarancji, firma TCL wyraźnie wyklucza jakąkolwiek odpowiedzialność za jakiekolwiek zmiany, przerwy, wyłączenia, usunięcia, zawieszenia jakichkolwiek treści albo usług udostępnianych przez to urządzenie. Firma TCL może nałożyć ograniczenia na użycie lub dostęp do niektórych usług lub treści, w każdym przypadku i bez ostrzeżenia albo odpowiedzialności. Firma TCL nie odpowiada również za usługi klienta związane z treściami lub usługami. Wszelkie pytania lub żądania obsługi odnoszące się do treści lub usług należy bezpośrednio kierować do dostawców treści i usług.”

    „Zgodnie z powyższym aplikacje są dostarczane przez ich właścicieli i mogą ulegać zmianie. Producent za to nie odpowiada.”

  3. jacekg pisze:

    To dlatego, że to nie jest test, tylko nasze pierwsze wrażenia. Polecam zapoznanie się z wcześniejszym komentarzem… wiele wyjaśnia

  4. naju pisze:

    witam chyba ten test nie jest zbytnio miarodajny , nic nie napisano jak ten tv radzi sobie z obrazem 4k jak radzisobie z upscalingiem i jak wygląda na nim zwykły obraz sd a to przecież jest najważniejsze nie to ile ma cm grubości czy ładna ma obudowę
    proszę na przyszlosc trochę więcej szczegółów technicznych

  5. jacekg pisze:

    Witaj

    Sens testu porównawczego będzie większy, kiedy faktycznie treści w 4K będą ogólnodostępne. Teraz chodzi o coś innego, by osoba, która chce kupić telewizor (na kilka lat) już teraz miała świadomość tego, że TV będzie kompatybilny z treściami w 4K, a nawet przyszłymi urządzeniami, które dopiero pojawią się w sklepach.

    Natomiast zrobienie kilkunastu zdjęć telewizora jest z całą pewnością lepsze od oglądania zdjęć zamieszczanych przez niektórych producentów na stronach www, gdzie jeszcze do niedawna, żeby dowiedzieć się o jakimś modelu, jak wygląda, itd., do dyspozycji były na przykład 3 zdjęcia i to przy wyłączonym TV (TV z ciemnym ekranem nie wygląda zbyt zachęcająco na zdjęciu). Nie mówiąc już o tym, że niektóre modele nie zawsze znajdziemy na różnych stronach producentów.

    Natomiast dokładne opisanie funkcji i technologii wykorzystywanych przez dany TV ma sens, ponieważ po prostu pozwala uzyskać najważniejsze informacje. Nie spotkałem się nigdzie z artykułem na temat danego TV, w którym autor nie opisałby tego, co ten zaoferuje. Proste.

    pozdrowienia

  6. Janusz pisze:

    Witam, jestem laikiem myślącym poważnie o wymianie 4letniej plazmy na coś nowego, nowoczesnego. Proszę mi wyjaśnić jaki jest sens kupowania tv 4k, skoro nie ma dostępnych nośników treści w tej technologii. Przecież film 1080 wyświetlony na tym telewizorze nie będzie lepiej wyglądał. Może się mylę ale tak to rozumiem. W sumie przydałby się rzetelny test porównawczy – prezentacja takiego samego materiału wideo na tv w różnych technologiach. Niech czytelnicy i przyszli potencjalni klienci zobaczą jak jest na rzeczy w rzeczywistości. Wasz serwis zyskałby miano fachowego w branży i przydatnego. Bo jaki sens ma zrobienie kilku fotek telewizora i spisanie jego parametrów technicznych. To niepoważne i niczemu nie służy. Taka jest moja opinia.

  7. jacekg pisze:

    Jeśli interesują Was telewizory TCL- Thomson zobaczcie naszą galerię telewizorów na 2014 rok

    www.tvmaniak.pl/55766…ria-zdjec/


reklama