Najdroższy plan Netflix można teraz zdobyć w cenie podstawowego – nawet przez rok! Zniżka sięga 50 procent, a to solidny rabat dla serialomaniaków. Skorzystają z niego klienci magentowego operatora.
Klienci sieci T-Mobile mają teraz okazję zgarnąć dostęp do Netflixa w niższej cenie! Operator rusza bowiem z nową akcją dla swoich klientów, dzięki której najdroższy pakiet Netflixa można mieć przez kilka miesięcy w cenie podstawowego planu.
- Co oglądać w Netflix? Oto najlepsze nowe filmy i seriale
- SkyShowtime zachwyca zniżkami! 40% taniej na 6 miesięcy
Netflix za pół ceny w T-Mobile
Oznacza to realną oszczędność 34 złotych miesięcznie. Zamiast 67 złotych, zapłacimy tym samym tylko 33 złote, czyli dokładnie połowę obecnej ceny za Netflix w wersji Premium.
Promocja obejmuje najwyższy dostępny plan serwisu, ze streamingiem w jakości 4K Ultra HD z HDR, dźwiękiem przestrzennym, możliwością oglądania treści na czterech urządzeniach jednocześnie w obrębie jednego gospodarstwa domowego oraz pobierania materiałów offline na sześć urządzeń. Oferta dostępna jest wyłącznie dla klientów T-Mobile posiadających aktywną usługę głosową na abonament oraz korzystających z aplikacji Mój T-Mobile.
Czas obowiązywania zniżki zależy od stażu klienta w sieci. Im dłużej jesteśmy w T-Mobile, tym więcej miesięcy Netflixa w planie Premium taniej otrzymujemy. Osoby związane z operatorem od niedawna – do 5 lat – zachowują promocyjną cenę przez pół roku.
Abonenci z 6-14-letnim stażem mogą liczyć na 9 miesięcy tańszego dostępu, a najdłużej, bo przez pełne 12 miesięcy, skorzystają z niej klienci T-Mobile z ponad 15-letnią historią. Po zakończeniu okresu promocyjnego cena automatycznie wraca do standardowych 67 złotych, jednak użytkownik ma zawsze możliwość zmiany planu lub rezygnacji.
Aktywacja usługi odbywa się wyłącznie z poziomu aplikacji Mój T-Mobile. Znajdziemy ją w sekcji Magenta Moments lub w nowej kategorii „Usługi dodatkowe – Serwisy rozrywkowe”.
Opłata za Netflixa jest doliczana do miesięcznego rachunku za telefon w T-Mobile. Oferta kierowana jest do indywidualnych klientów abonamentowych. Każdy numer w aplikacji mobilnej ma przypisaną informację o dostępności promocji.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.








Dodaj komentarz