Nowe telewizory Sharp właśnie stały się oficjalnie. Oferują obraz 4K, dźwięk Dolby Atmos i tysiące darmowych kanałów! Czy to prawdziwe HITy dla fanów kina domowego?
Sharp wprowadził na rynek serię telewizorów Aquos QLED 4K Ultra HD Smart Xumo. Urządzenia dostępne są w rozmiarach od 50 do 85 cali i oferują wsparcie dla Dolby Vision oraz Dolby Atmos. Telewizory zapewniają dostęp do kilkaset darmowych kanałów i tysięcy filmów na żądanie. Jaka jest ich premierowa cena?
Nowy MSI MAG 275QF E21 oferuje 210 Hz czystej mocy dla graczy za grosze.
Słów kilka na temat serii Sharp Aquos QLED 4K Ultra HD Smart Xumo
Nowe modele Sharp korzystają z Xumo Play. Ta platforma oferuje ponad 2000 darmowych kanałów telewizyjnych z reklamami oraz 350 kanałów premium (w USA). Użytkownicy mogą też wybierać spośród 70 tysięcy tytułów na żądanie i korzystać z ponad 250 aplikacji, w tym Netflixa, YouTube’a, HBO Max, Hulu, Spotify i innych.
Dzięki temu telewizory Sharp zapewniają szeroki dostęp do treści bez potrzeby podłączania dodatkowych urządzeń jak np. Google Chromecast. Sterowanie odbywa się za pomocą pilota z funkcją głosową. Umożliwia on wyszukiwanie treści w wielu aplikacjach jednocześnie.
Każdy model został wyposażony w panel QLED 60 Hz z technologią Quantum Dot, która pozwala odwzorować ponad miliard kolorów. Telewizory obsługują Dolby Vision, HDR10 i HLG, oferując wysoki kontrast i żywe barwy. Z kolei wbudowane głośniki stereo o mocy 30 W z obsługą Dolby Atmos zapewniają przestrzenny dźwięk bez potrzeby dodatkowego sprzętu audio.
Nowoczesne złącza i gotowość na smart home
Telewizory Sharp Aquos QLED mają bogaty zestaw portów, w tym trzy HDMI, dwa USB 2.0, gniazdo słuchawkowe i wyjście optyczne S/PDIF. Bezprzewodową łączność zapewniają Wi-Fi 5 oraz Bluetooth 5.1. Urządzenia współpracują z systemami Apple AirPlay, Apple Home i Amazon Alexa, co pozwala na integrację z inteligentnym domem.
Nowe modele są już dostępne w sprzedaży w USA w cenach od 349 do 1 099 dolarów (od 1280 do 4030 złotych). Producent nie ogłosił jeszcze, czy trafią również do Europy, ale biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie marką, jest to bardzo prawdopodobne.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.








Dodaj komentarz