Kategorie: Newsy

Paramount zmieni rynek reklam: to szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw

Paramount Advertising umożliwi małym i średnim firmom dostęp do reklamy telewizyjnej. Czy inicjatywa wytwórni wyznaczy nowy kierunek w branży?

W związku z niejednoznacznym nastawieniem dużych reklamodawców do wydatków na reklamę w telewizji Paramount Global podjęło nowy krok, aby przyciągnąć ich mniejszych odpowiedników. W tym celu firma powołała na stanowisko wiceprezesa ds. reklamy dla małych i średnich firm Emily Huo, która będzie odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie strategii pozyskiwania nowych klientów z tego segmentu rynku.

Nowe inicjatywy obejmują mianowanie Emily Huo na stanowisko wiceprezesa ds. „Reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw” oraz Luke’a Penga na stanowisko wiceprezesa ds. produktu dla reklamy. Oboje posiadają bogate doświadczenie w branży, związane m.in. z takimi gigantami jak Spotify, Reddit, Twitter, TikTok, Wish i PayPal.

Fot. via WideOrbit

John Halley, prezes Paramount Advertising podkreślił, że Paramount jest jednym z niewielu dostawców streamingu wspieranego reklamami, oferującym szeroką ofertę zorientowaną geograficznie. Wprowadzenie do zespołu doświadczonych kierowników wyższego szczebla ma na celu rozszerzenie rynku reklamy telewizyjnej, umożliwiając małym i średnim firmom bezpośrednie łączenie się z widzami i osiąganie rezultatów.

Paramount Advertising zdaje się być gotowe na przyszłość, redefiniując standardy reklamy telewizyjnej i stawiając na elastyczność dostępu dla różnych przedsiębiorstw, bez względu na ich wielkość.

Warto zauważyć, że taka inicjatywa może oznaczać nowy rozdział dla małych i średnich firm, umożliwiając im korzystanie z potencjału reklamy telewizyjnej, której dotychczas często nie miały dostępu. To z pewnością pozytywny sygnał dla rozwoju bardziej demokratycznego i dostępnego rynku reklamowego.

Źródło

 

Jan S.

Najnowsze artykuły

Wielki hit PlayStation wycofany w ponad 100 krajach! Dlaczego?

Sony wykonało krok, który może być trudny do zrozumienia przez sporą liczbę graczy. Głośna zapowiedź…

11 maja 2024

Samsung OLED S90C za jedyne 4599 zł!

Kapitalnej promocji doczekał się jeden z najlepszych i najlepiej wycenionych telewizorów na świecie – Samsung…

11 maja 2024

Jedyny typ mikrotransakcji, jaki da się zaakceptować! Czy to główny problem gier?

Od lat obserwuje rynek i widzę, jak producenci gier podchodzą do swoich tytułów. O ile…

11 maja 2024

Najlepsza konsola Sony w najniższej cenie! Gdzie kupić?

PlayStation 5 z napędem na płyty w jednym miejscu jest szczególnie opłacalne. Podpowiadamy gdzie kupić…

11 maja 2024

Potężny zestaw audio od Samsunga w super cenie!

Samsung ma w swojej ofercie potężny zestaw, który przeniesie Cię w sam środek akcji. Podpowiadamy…

11 maja 2024

Disney+: najciekawsze premiery na nadchodzący tydzień! Co obejrzysz?

Nadchodzący tydzień w Disney+ wygląda naprawdę obiecująco! Przez najbliższe siedem dni gigant streamingowy zaoferuje swoim…

11 maja 2024

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies