Paramount Advertising umożliwi małym i średnim firmom dostęp do reklamy telewizyjnej. Czy inicjatywa wytwórni wyznaczy nowy kierunek w branży?
W związku z niejednoznacznym nastawieniem dużych reklamodawców do wydatków na reklamę w telewizji Paramount Global podjęło nowy krok, aby przyciągnąć ich mniejszych odpowiedników. W tym celu firma powołała na stanowisko wiceprezesa ds. reklamy dla małych i średnich firm Emily Huo, która będzie odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie strategii pozyskiwania nowych klientów z tego segmentu rynku.
Nowe inicjatywy obejmują mianowanie Emily Huo na stanowisko wiceprezesa ds. „Reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw” oraz Luke’a Penga na stanowisko wiceprezesa ds. produktu dla reklamy. Oboje posiadają bogate doświadczenie w branży, związane m.in. z takimi gigantami jak Spotify, Reddit, Twitter, TikTok, Wish i PayPal.
John Halley, prezes Paramount Advertising podkreślił, że Paramount jest jednym z niewielu dostawców streamingu wspieranego reklamami, oferującym szeroką ofertę zorientowaną geograficznie. Wprowadzenie do zespołu doświadczonych kierowników wyższego szczebla ma na celu rozszerzenie rynku reklamy telewizyjnej, umożliwiając małym i średnim firmom bezpośrednie łączenie się z widzami i osiąganie rezultatów.
Paramount Advertising zdaje się być gotowe na przyszłość, redefiniując standardy reklamy telewizyjnej i stawiając na elastyczność dostępu dla różnych przedsiębiorstw, bez względu na ich wielkość.
Warto zauważyć, że taka inicjatywa może oznaczać nowy rozdział dla małych i średnich firm, umożliwiając im korzystanie z potencjału reklamy telewizyjnej, której dotychczas często nie miały dostępu. To z pewnością pozytywny sygnał dla rozwoju bardziej demokratycznego i dostępnego rynku reklamowego.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony wykonało krok, który może być trudny do zrozumienia przez sporą liczbę graczy. Głośna zapowiedź…
Kapitalnej promocji doczekał się jeden z najlepszych i najlepiej wycenionych telewizorów na świecie – Samsung…
Od lat obserwuje rynek i widzę, jak producenci gier podchodzą do swoich tytułów. O ile…
PlayStation 5 z napędem na płyty w jednym miejscu jest szczególnie opłacalne. Podpowiadamy gdzie kupić…
Samsung ma w swojej ofercie potężny zestaw, który przeniesie Cię w sam środek akcji. Podpowiadamy…
Nadchodzący tydzień w Disney+ wygląda naprawdę obiecująco! Przez najbliższe siedem dni gigant streamingowy zaoferuje swoim…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies