Netflix jako pierwszy postanowił dodać reklamy w swoich usługach streamingowych, widząc jego sukces, większa ilość firm poszła tymi śladami. Ten jednak nie zwalnia tempa i prezentuje innowacje w tym segmencie. Użytkownicy między innymi będą mogli pobierać filmy oraz uzyskać jeden materiał bez reklam.
Śledzenie zmian na rynku jest niezwykle ważne. Mimo że pakiet z reklamami nie jest dostępny, tak warto śledzić co gigant streamingowy może mieć przygotowane w momencie jego wprowadzenia.
Kiedy Netflix ogłosił wprowadzenie reklam do swojej oferty, wielu subskrybentów nie kryło rozczarowania.
Mimo początkowych obaw ta decyzja przyniosła platformie streamingowej znaczący wzrost liczby użytkowników. Teraz, rozszerzając swoje pakiety, Netflix zaoferował użytkownikom większą różnorodność w wybranych krajach.
Dążąc do ciągłego rozwoju, Netflix nie skupia się wyłącznie na zwiększaniu zysków. Znaczącą rolę odgrywa tu również dbałość o potrzeby subskrybentów. W ścisłej współpracy z Microsoft Advertising, w ciągu jednego roku, Netflix osiągnął imponujące wyniki:
Dodatkowo Netflix ulepszył funkcjonalność swoich planów subskrypcyjnych. Możliwość pobierania treści to z pewnością krok, który może przyciągnąć jeszcze większą liczbę widzów, ceniących sobie dostęp do ulubionych filmów i seriali offline.
Poszerzenie oferty o tańsze pakiety z reklamami może być trafionym ruchem, mającym na celu utrzymanie dotychczasowych subskrybentów oraz przyciągnięcie nowych.
W końcu więcej opcji wyboru to większa elastyczność, która może okazać się kluczem do zadowolenia klientów w dzisiejszym zróżnicowanym rynku VOD.
Już w 2024 roku, Netflix ma w planach wprowadzenie innowacyjnego formatu reklamowego o nazwie binge ad. Działać ma on w taki sposób, że po obejrzeniu trzech odcinków serialu z rzędu, widzowie będą nagradzani czwartym epizodem bez przerw reklamowych.
Dlaczego to jest mimo wszystko tak ważne dla nas, jeśli nie mamy reklam?
Przede wszystkim warto śledzić ruchy giganta. Z raportów wynika, że tylko w Polsce subskrypcję posiada prawie 7 milionów użytkowników, co otwiera przed platformą szerokie możliwości wzrostu przychodów.
Według danych z Wirtualne Media można przeczytać, że:
To stawia nasz kraj na piątym miejscu w Europie pod względem wielkości rynku amerykańskiego streamera – wyprzedzają nas Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania i Włochy.
Biorąc pod uwagę, że w Wielkiej Brytanii oraz w Niemczech system reklam jest już obecny, można przypuszczać, że z czasem podobne rozwiązania zostaną wprowadzone również w Polsce.
Na chwilę obecną nie posiadamy jednak oficjalnych informacji na temat terminu wprowadzenia tych zmian.
Daj znać w komentarzu, czy wybrałbyś pakiet z reklamami!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony wykonało krok, który może być trudny do zrozumienia przez sporą liczbę graczy. Głośna zapowiedź…
Kapitalnej promocji doczekał się jeden z najlepszych i najlepiej wycenionych telewizorów na świecie – Samsung…
Od lat obserwuje rynek i widzę, jak producenci gier podchodzą do swoich tytułów. O ile…
PlayStation 5 z napędem na płyty w jednym miejscu jest szczególnie opłacalne. Podpowiadamy gdzie kupić…
Samsung ma w swojej ofercie potężny zestaw, który przeniesie Cię w sam środek akcji. Podpowiadamy…
Nadchodzący tydzień w Disney+ wygląda naprawdę obiecująco! Przez najbliższe siedem dni gigant streamingowy zaoferuje swoim…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies