Netflix, lider w świecie platform streamingowych, postanawia przemodelować strukturę swoich reklam. Celem jest zminimalizowanie powtórzeń reklam w trakcie jednej przerwy, chociaż nie ma jeszcze gwarancji, że podczas całego seansu nie spotkasz się z tą samą reklamą.
Nikt nie jest fanem reklam, zwłaszcza tych powtarzających. Na szczęście, w Polsce nie mamy z tym do czynienia.
Mimo wszystko, zmiany zapowiadane przez Netflix wydają się być krokiem w dobrą stronę. Możemy oczekiwać, że nowy system będzie mniej irytujący niż tradycyjne bloki reklamowe.
Zawsze irytowały Cię reklamy? Czasem wspominam memy, które pokazywały, jak podczas reklam w jednej znanej stacji telewizyjnej człowiek zdążyłby kupić kawę na stacji w sąsiednim województwie.
Netflix postanowił wyjść naprzeciw tym frustracjom i zapowiada gruntowną zmianę swojego systemu. Planuje, aby reklamy były mniej monotonne i być może bardziej znośne. W skrócie zobaczysz reklamy z tej samej kategorii produktów, ale będą one różne.
Podczas jednego seansu nadal może pojawić się ta sama reklama, ale nie w trakcie jednej przerwy reklamowej.
Komentarze pojawiły się na festiwalu Cannes Lions we Francji. Netflix po raz pierwszy wspomniał o reklamach na początku ubiegłego roku.
Poskutkowało to wycofaniem słów współzarządzających Reed Hastings z twierdzeń odnośnie „prostoty subskrypcji”.
W swojej części reklamowej Netflix korzystał z technologii Microsoftu, jednak teraz zamierza rozwijać tę sekcję na własnych serwerach reklamowych.
Netflix nie skomentował swoich planów, ale zasugerował, że więcej informacji można uzyskać z jego ostatnich konferencji Upfront.
Aktualnie, na godzinę oglądania planu z reklamami przypada od 4 do 5 minut reklam. Przerwy pojawiają się na początku lub w trakcie seansu.
W przypadku godzinnego serialu lub filmu, mamy do czynienia z jedną przerwą na początku i trzema kolejnymi podczas odcinka.
Największym problemem jest fakt, że reklamy pochodzą z tej samej usługi, sieci lub platformy, na której reklamodawca zdecydował się umieścić swoje reklamy.
Możemy spekulować, że wprowadzenie planu reklamowego w Polsce będzie czymś zupełnie nowym. Potwierdzają to ostatnie działania Netflixa.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Od wczoraj Polski Związek Piłki Nożnej, a konkretniej Reprezentacja Polski wspierana jest przez firmę TCL.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto zobaczyć w HBO Max? Jakie są nowości? Jakie nowe seriale? Na jakie…
Liderem oglądalności na Netflix pozostaje film pt. "Rebel Moon Część 2: Zadająca Rany" reżyserii Zacka…
Sklep RTV Euro AGD przygotował ciekawą ofertę na telewizor Sony KD-65X75WL z Google TV oraz…
Disney+ opublikował najnowszy zwiastun serialu "Akolita", który cieszy się ogromną popularnością, ale czy okaże się…
Netflix wreszcie udostępnił konkretne informacje na temat 2. sezonu swojego hitu - "Wednesday". Najważniejszą informacją…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies