Samsung jest królem sprzedaży soundbarów w Polsce i na świecie. Trudno się temu dziwić biorąc pod uwagę szeroką ofertę i super ceny.
Samsung podzielił się informacjami dotyczącymi sprzedaży soundbarów. Nie jest zaskoczeniem, że firma jest liderem, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Szeroka oferta produktowa, a także modele w świetnych cenach na każdą kieszeń z pewnością przełożyły się na ogromny sukces producenta.
Choć soundbary Samsung pojawiły się na światowym rynku stosunkowo niedawno, to od kilku lat cieszą się niesłabnącą popularnością, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Według Futuresource Consulting, globalny rynek soundbarów, który wykazuje stały wzrost o około 5,7 proc. w okresie ostatnich trzech lat, odnotował w 2022 r. sprzedaż 23,16 miliona sztuk. Według prognoz do 2025 roku osiągnie ona poziom 26 milionów urządzeń.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów, oferta soundbarów z roku na rok jest coraz bogatsza i bardziej zróżnicowana. W tym roku Samsung przenosi swoją linię soundbarów na jeszcze wyższy poziom, dzięki urzekającemu dźwiękowi przestrzennemu i funkcjonalnym rozwiązaniom, które podbiją serca konsumentów i entuzjastów kina domowego.
W modelach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii wykorzystano po raz pierwszy na świecie funkcję Bezprzewodowego Dolby Atmos. Dzięki niej można zapomnieć o nieestetycznej plątaninie kabli. Funkcja pozwala połączyć soundbar bezprzewodowo z telewizorem i odkryć przestrzenne kinowe brzmienie za sprawą technologii Dolby Atmos (kapitalnie brzmi w połączeniu z Netflixem).
Z kolei funkcja Q-Symphony tworzy synergię dźwięku, jednocześnie wykorzystując głośniki soundbara i telewizora Samsung, takiego jak Neo QLED czy OLED. W tradycyjnych rozwiązaniach po podłączeniu soundbara, głośniki telewizora były wyłączane. Samsung zdecydował się wykorzystać moc obu urządzeń do spotęgowania wrażeń dźwięku przestrzennego. Tym samym, dzięki funkcji Q-Symphony, po podłączeniu soundbara, górne i boczne głośniki telewizora wykorzystywane są jako dodatkowy kanał audio. Funkcja dostępna jest w soundbarach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii.
W najwyższym tegorocznym modelu Q-Serii, czyli Q990C, przestrzenne brzmienie zagwarantuje Wielokanałowy Dźwięk Przestrzenny 11.1.4. Oznacza 11 kanałów równomiernie rozprowadzających dźwięk, 1 niskotonowy i 4 skierowane ku górze. W efekcie dźwięk będzie otaczać widzów z każdej strony, a przeżycia staną się jeszcze bardziej wciągające i realistyczne.
Źródło: Informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na kanale Netflix Polska pojawił się najnowszy zwiastun hitowego serialu Netflixa. Znamy datę premiery –…
HBO za pośrednictwem profilu Max na YouTube zaprezentowało właśnie najnowszy zwiastun jednego ze swoich najgorętszych…
Już w czwartek na platformie Netflix zadebiutuje najnowszy, trzeci sezon serialu "Bridgertonowie". Fani będą mogli…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto zobaczyć w HBO Max? Jakie są nowości? Jakie nowe seriale? Na jakie…
Helldivers 2 to obecnie jeden z najgorętszych tytułów na świecie, która bije rekordy popularności. Zdetronizował…
Rewelacyjna promocja na mocny soundbar Philips z Dolby Atmos. W tej cenie to jeden z…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies