LG ogłasza wprowadzenie nowej technologii, która pozwoli na lepsze rekomendacje treści dla użytkowników. Czy jest nam to potrzebne w codziennym życiu?
Firma LG Electronics ogłosiła wprowadzenie na rynek we wrześniu tego roku we wszystkich telewizorach LG na świecie technologii automatycznego rozpoznawania treści (ACR – Automatic Content Recognition), stanowiącej własność LG ADS Solutions. Rozwiązanie to zastąpi dotychczasową technologię, a miliony telewizorów smart w 27 krajach Europy, Afryki, Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i Australii zostaną wyposażone w to nowe rozwiązanie.
Udostępniona przez firmę LG ADS Solutions technologia ACR jest już aktywna na telewizorach LG Smart w Stanach Zjednoczonych. Wraz z jej rozpowszechnieniem na rynku dane z telewizji LG CTV (Connected TV – telewizja hybrydowa) będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem usługi LG ADS Solutions.
Dane ACR są zgodne ze wszystkimi globalnymi i krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych konsumenta. Pomagają one zrozumieć markom przez zanonimizowane dane, jak często w danym gospodarstwie domowym oglądane są określone reklamy telewizyjne. Firmy mogą skorzystać, np. zwiększając poziom częstotliwości wyświetlania reklam w gospodarstwach domowych, które oglądają je zbyt rzadko.
Mogą również ograniczyć częstotliwość w gospodarstwach, które oglądają je zbyt często lub też zdobyć widzów w gospodarstwach domowych, do których docierają reklamy konkurencji. Jedną z największych zalet jest jednak to, że firmy i agencje reklamowe dowiedzą się, do których gospodarstw domowych w ogóle nie docierają z reklamą, gdyż zrezygnowano w nich z tradycyjnej telewizji.
Dane te mogą być również wykorzystane do pomiaru skuteczności reklam. Pokazują bowiem, czy reklama zachęciła widza do obejrzenia konkretnego programu telewizyjnego, filmu lub, czy przyczyniła się do pobrania lub zarejestrowania aplikacji albo usługi streamingowej.
Już teraz LG ADS Solutions wspiera kampanie CTV w ponad 40 krajach na całym świecie. Wszystkie marki, które zostaną objęte wdrożeniem tej technologii, będą mogły natychmiast rozpocząć współpracę z LG Ads Solutions. Pozwoli to im lepiej zrozumieć grupę odbiorców telewizyjnych w swoich krajach, wskazać segmenty odbiorców i zoptymalizować zasięg, a także częstotliwość oraz skuteczność reklam w telewizji liniowej i streamingowej.
Czy potrzebujemy tej technologii? Zdaje się, że reklamy i sugestie treści na stałe wpisały się w krajobraz naszego świata, który każdego dnia przeplata się z tym cyfrowym. Przyszłość jest z nimi nierozerwalnie związana, dlatego jeśli już mają być, to niech będą jak najlepiej dopasowane do użytkownika, choć z pewnością nie jest to kompromis, który zadowoli wszystkich…
Źródło: Informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Ekskluzywny świat "Bogatych ekspatów w Korei": Nowy program odkrywa tajemnice koreańskiej elity. Co wiemy o…
Jeżeli nie chcesz kupić nowego telewizora, ale chcesz mieć Netflixa, to wystarczy niespełna 200 zł,…
Sony zdecydowało się na bardzo mocne uszczuplenie oferty PlayStation Plus. Już wkrótce znikną głośne tytuły,…
Już teraz możesz wygrać designerski telewizor Samsung The Frame w najnowszym konkursie przygotowanym przez organizatora.…
Jeśli miałbym kupić dziś 65-calowy telewizor z dobrymi parametrami, ale tak, żeby nie przepłacić to…
Hisense wprowadza do oferty nowy telewizor, który ma być lifestyle'ową odpowiedzią na popularny Samsung The…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies