CANAL+ Box 4K doczekał się ważnej aktualizacji. Co nowego zaproponował francuski operator i kiedy dekoder wróci do sprzedaży?
CANAL+ Box 4K to dekoder, który z miejsca stał się niezwykle popularnym urządzeniem. Już od samego początku mieliśmy okazję zrobić test dekodera CANAL+ Box 4K, który wywołał bardzo pozytywne emocje. Urządzenie to nie tylko dekoder, który pozwala na korzystanie z aplikacji CANAL+ Online, ale również pełnoprawna przystawka Smart TV.
Debiutowała z oprogramowaniem Android TV w wersji 9.0, natomiast właśnie teraz użytkownicy mogą aktualizować urządzenie do wersji Android TV 10. Nie wszyscy otrzymają aktualizację w tym samym czasie, ponieważ ma być ona udostępniana partiami, jednak w najbliższym czasie powinna być dostępna dla wszystkich użytkowników.
Aktualizacja najpewniej uruchomi się automatycznie, natomiast gdyby tak się nie stało, w Ustawieniach urządzenia, w zakładce „Informacje” możesz wymusić jej uruchomienie ręcznie.
Jak donosi satkurier.pl, najnowsza aktualizacja wprowadza przede wszystkim sporo poprawek, które dotyczą odtwarzania treści w innych proporcjach niż standardowe 16:9, klasyczne poprawki zabezpieczeń, poprawki odtwarzania treści 4K z DRM (np. Netflix), poprawione zostało również skanowanie DVB-T i DVB-T2. Ważne poprawki dotknęły również wyjścia dźwięku wielokanałowego, a aktualizacja wprowadziła również nowe opcje jak choćby aktywację Passthrough 7.1.
Poza tym dodanych zostało kilka nowości jak np. ukrycie hasła Wi-Fi w ustawieniach, tryb ratunkowy na wypadek problemów z resetem do ustawień fabrycznych, a także możliwość wybudzenia dekodera, po wciśnięciu przycisku z Netflixem.
Nowości jest całkiem sporo, i wreszcie przynoszą sporo oczekiwanych zmian. Nie oznacza to jednak, że wkrótce wrócą do sklepów. W związku z brakiem HbbTV, dekodery CANAL+ Box 4K nie mogą być sprzedawane w sklepach jako urządzenia, które mogą odbierać cyfrową telewizję naziemną, mimo tego, że tuner DVB-T2 jest tu tylko dodatkiem.
Źródło: satkurier.pl
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Czy rozwód może być powodem do nagrania komedii? Netflix udowadnia, że tak. W najnowszej zapowiedzi…
Tylko dzisiaj możesz kupić 75-calowy telewizor TCL za jedyne 2990 zł! To mega niska cena…
Właśnie dostaliśmy najnowszy zwiastun filmu pt. "Mufasa: The Lion King", plakat, a także poznaliśmy datę…
Samsung właśnie wprowadza do sprzedaży nowe telewizory na 2024 rok. Kto zdecyduje się na zakup,…
Chcesz zbudować centrum domowej rozrywki za jednym zamachem? Jeśli tak, to sprawdź koniecznie hitową promocję…
Nareszcie, po wielu latach oczekiwania Apple AirPlay 2 i Apple Home będą dostępne w najnowszych…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
U mnie dokładnie to samo. Nie łączy się z zapamiętaną wcześniej wifi 5.
Niestety, po "majowej" aktualizacji mój CANAL+ Box 4K przestał wspólpracować z moją domową siecią wifi 5GHz, po której wczesniej smigał aż miło! Teraz pozostaje mi do wyboru albo 2.Ghz albo Ethernet. Kicha ....
Nie działa też wifi 4. Udało mi się to naprawić poprzez wyłączenie opcji FastRoaming czy też 802.11r w routerze (mam sieć typu mesh od tp-linka). Ewidentnie dekoder nie radzi sobie z sieciami składającymi się z więcej niż jednego routera.