Według raportów, użytkownicy Netflixa woleliby płacić więcej, zamiast… oglądać reklamy.
Netflix to ciekawy twór, który jakiś czas temu zawitał do naszego kraju i radzi sobie całkiem nieźle – codziennie przybywa propozycji do oglądania, jednak na tle innych krajów, Polska dalej wypada dość blado pod względem zawartości. Ciekawe raporty pojawiły się w sieci, bowiem internauci zareagowali na decyzję, która może wejść w życie już niedługo: bardzo możliwe, iż Netflix zacznie wyświetlać reklamy podczas oglądania filmów czy seriali. W tym celu przeprowadzono specjalny sondaż, na który odpowiedzi są zróżnicowane, jednak wszyscy zgadzają się w jednej kwestii: nikt nie lubi reklam.
Spośród wszystkich ankietowanych osób, blisko 74% użytkowników stwierdziło, iż zrezygnuje z płacenia abonamentu, w momencie, w którym Netflix zdecyduje się na wprowadzenie reklam – tego typu działania są zmorą użytkowników sieci i faktycznie raczej nie wyszłoby to Netflixowi na dobre: to jednak tylko część historii. Blisko 3/4 użytkowników nie życzy sobie reklam, jednak aż 90% z ankietowanych jest w stanie pogodzić się ze zwiększeniem abonamentu, jeśli tylko pozwoli to na uniknięcie przykrej czynności związanej z oglądaniem reklam i trzymaniem ich od Netflixa tak daleko, jak to tylko jest możliwe. Jak wyglądałyby więc stawki miesięcznego abonamentu, gdyby Netflix zdecydował się podnieść ceny na rzecz zrezygnowania z reklam?
Wśród osób, które twierdzą, iż pogodziłyby się z podwyżką, 57% osób pozwoliłoby na zwiększenie abonamentu o 2 dolary w kwestii miesiąca, a 22% ankietowanych uznało podwyżkę o 3 dolary za maksimum, jakie są w stanie zapłacić za miesiąc korzystania z tego serwisu. Sondaż został przeprowadzony na 1200 użytkownikach. Jestem ciekaw, jak faktycznie wypadłyby takie badania w naszym kraju, bowiem oferta Netflixa jest zróżnicowana regionalnie i wyniki mogłyby być naprawdę interesujące.
Czy wśród czytelników tvManiaKa są subskrybenci Netflixa? O ile Wy bylibyście więc w stanie zapłacić więcej, żeby tylko nie oglądać reklam? Dajcie znać w komentarzu.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Maciej Kawulski znany jest nie tylko z bycia właścicielem KSW, ale również z bycia reżyserem.…
Myślisz, że animacje są tylko dla dzieci? Mylisz się. Jest wiele takich tytułów stworzonych z…
Znaleźliśmy ofertę, dzięki której najnowszy telewizor LG OLED C4 o przekątnej 77 cali może być…
Na platformie HBO Max zadebiutował niedawno film z Johnem Malkovichem w roli głównej. Czy warto…
Chcesz wejść do świata gamingu niedużym kosztem, albo szukasz idealnego pomysłu na prezent? Xbox Series…
Netflix anulował dwa spin-offy "Wiedźmina". Niesławna adaptacja skończy się na piątym sezonie, a fani uniwersum…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies