Netflix chce wprowadzić reklamy. Jak zareagowali użytkownicy?

Według raportów, użytkownicy Netflixa woleliby płacić więcej, zamiast… oglądać reklamy.

Netflix to ciekawy twór, który jakiś czas temu zawitał do naszego kraju i radzi sobie całkiem nieźle – codziennie przybywa propozycji do oglądania, jednak na tle innych krajów, Polska dalej wypada dość blado pod względem zawartości. Ciekawe raporty pojawiły się w sieci, bowiem internauci zareagowali na decyzję, która może wejść w życie już niedługo: bardzo możliwe, iż Netflix zacznie wyświetlać reklamy podczas oglądania filmów czy seriali. W tym celu przeprowadzono specjalny sondaż, na który odpowiedzi są zróżnicowane, jednak wszyscy zgadzają się w jednej kwestii: nikt nie lubi reklam.

Spośród wszystkich ankietowanych osób, blisko 74% użytkowników stwierdziło, iż zrezygnuje z płacenia abonamentu, w momencie, w którym Netflix zdecyduje się na wprowadzenie reklam – tego typu działania są zmorą użytkowników sieci i faktycznie raczej nie wyszłoby to Netflixowi na dobre: to jednak tylko część historii. Blisko 3/4 użytkowników nie życzy sobie reklam, jednak aż 90% z ankietowanych jest w stanie pogodzić się ze zwiększeniem abonamentu, jeśli tylko pozwoli to na uniknięcie przykrej czynności związanej z oglądaniem reklam i trzymaniem ich od Netflixa tak daleko, jak to tylko jest możliwe. Jak wyglądałyby więc stawki miesięcznego abonamentu, gdyby Netflix zdecydował się podnieść ceny na rzecz zrezygnowania z reklam?

Wśród osób, które twierdzą, iż pogodziłyby się z podwyżką, 57% osób pozwoliłoby na zwiększenie abonamentu o 2 dolary w kwestii miesiąca, a 22% ankietowanych uznało podwyżkę o 3 dolary za maksimum, jakie są w stanie zapłacić za miesiąc korzystania z tego serwisu. Sondaż został przeprowadzony na 1200 użytkownikach. Jestem ciekaw, jak faktycznie wypadłyby takie badania w naszym kraju, bowiem oferta Netflixa jest zróżnicowana regionalnie i wyniki mogłyby być naprawdę interesujące.

Czy wśród czytelników tvManiaKa są subskrybenci Netflixa? O ile Wy bylibyście więc w stanie zapłacić więcej, żeby tylko nie oglądać reklam? Dajcie znać w komentarzu.

Aleksander Piskorz

Najnowsze artykuły

Nowy film Macieja Kawulskiego, „Bokser” trafi na Netflix. Kiedy premiera?

Maciej Kawulski znany jest nie tylko z bycia właścicielem KSW, ale również z bycia reżyserem.…

29 kwietnia 2024

Najlepsze filmy i seriale animowane dla dorosłych. Tych „bajek” dzieciom nie pokazuj

Myślisz, że animacje są tylko dla dzieci? Mylisz się. Jest wiele takich tytułów stworzonych z…

28 kwietnia 2024

Najnowszy LG OLED C4 taniej aż o 7000 zł! Mistrzowska cena

Znaleźliśmy ofertę, dzięki której najnowszy telewizor LG OLED C4 o przekątnej 77 cali może być…

28 kwietnia 2024

HBO z nowym filmem. W roli głównej John Malkovich!

Na platformie HBO Max zadebiutował niedawno film z Johnem Malkovichem w roli głównej. Czy warto…

27 kwietnia 2024

Granie w 4K nie musi być drogie: Xbox Series X w świetnej ofercie!

Chcesz wejść do świata gamingu niedużym kosztem, albo szukasz idealnego pomysłu na prezent? Xbox Series…

27 kwietnia 2024

Netflix anulował plany dwóch spin-offów. Tym ruchem zrobił subskrybentom przysługę

Netflix anulował dwa spin-offy "Wiedźmina". Niesławna adaptacja skończy się na piątym sezonie, a fani uniwersum…

27 kwietnia 2024

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies