Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, programowa oferta telewizji „n” powiększy się o 10 kolejnych kanałów z grupy Polsat. Nowe pozycje będą dostępne bez dodatkowych opłat. Tym samym „n” umocni swoją pozycję lidera na rynku w dziedzinie HD.
Jak informuje znany operator w oficjalnym komunikacie, począwszy od 5 maja 2011 roku abonenci telewizji „n” będą mogli oglądać kanały z grupy Polsat takie jak: Polsat, Polsat HD, Polsat 2, Polsat Film, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, TV Biznes i Polsat Jim Jam oraz dodatkowo Superstację.
Włączenie do oferty „n” kanału Polsat HD sprawi, że całkowita liczba kanałów nadawanych w jakości HD wzrośnie do 27 – to najwięcej na polskim rynku płatnej telewizji satelitarnej. Docelowo w ofercie telewizji „n” ma pojawić się kanał Polsat Sport News, gdy tylko rozpocznie nadawanie w ramach DVB-T.
Nieustannie realizujemy naszą strategię, której celem jest oferowanie rozrywki w najwyższej jakości HD w Polsce. Dodanie kanałów telewizji Polsat znacząco wzbogaca ofertę programową telewizji „n”. Dzięki temu nasi abonenci będą mogli oglądać popularne pozycje programowe z rodziny kanałów Polsatu począwszy od sportowych hitów jak wyścigi Formuły 1, tenis, gale boksu zawodowego, siatkówkę czy żużel, przez muzyczne show „Must be the music”, do popularnych seriali jak: „Hotel 52”, „Szpilki na Giewoncie” czy „Linia życia”
– komentuje Christian Anting, wiceprezes Zarządu ITI Neovision.
Źródło: telewizja „n”.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Ekskluzywny świat "Bogatych ekspatów w Korei": Nowy program odkrywa tajemnice koreańskiej elity. Co wiemy o…
Jeżeli nie chcesz kupić nowego telewizora, ale chcesz mieć Netflixa, to wystarczy niespełna 200 zł,…
Sony zdecydowało się na bardzo mocne uszczuplenie oferty PlayStation Plus. Już wkrótce znikną głośne tytuły,…
Już teraz możesz wygrać designerski telewizor Samsung The Frame w najnowszym konkursie przygotowanym przez organizatora.…
Jeśli miałbym kupić dziś 65-calowy telewizor z dobrymi parametrami, ale tak, żeby nie przepłacić to…
Hisense wprowadza do oferty nowy telewizor, który ma być lifestyle'ową odpowiedzią na popularny Samsung The…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
No tak, ale przecież jak wiemy: na każdego faceta przypadają dwie kobiety (w Polsce) albo i mniej. Nie pamiętam, w każdym razie kobiet jest więcej! Teraz N musi już tylko zdobyć wyłączność na jakieś programy kulinarne i może popularna w stanach Ophrę Winfrey - i rynek jest ich !
Powiedziałbym nawet, że technicznie są zdecydowanie z przodu. Teraz zdobyli Polsat, a mają przecież LM. Dla facetów oglądanie ligi mistrzów to najważniejszy argument hehe
Zauważcie iż większośc ofert zaczyna się wzajemnie przenikać, Grupa polsat do ITI i odwrotnie, Cyfra też nie pozostaje w tyle. Dlatego teraz będzie się liczyła już tylko wolnorynkowa konkurencja. Skończył się monopol na określone kanały. Choć podobno N nie ma zamiaru brać udziału w "wojnie o klienta" - jak sami to ładnie nazwali. Ciekawe ile im dobrego z tego przyjdzie,
świetna zagrywka
może wreszcie im abonentow znacząco przybędzie bo w sumie nie odstają od konkurencji a przez kanaly mieli spore braki.
I co o tym myślicie? Jak dla mnie niezła gratka. Mam nadzieję, że nie ma w tym wszystkich żadnych haczyków