Do tej pory mogliśmy jedynie pozazdrościć naszym sąsiadom z zachodu ambitnych planów dotyczących treści 3D w telewizji. Mamy już dostęp do odbiorników stereoskopowych z poziomu lokalnych salonów RTV. Niestety wciąż musimy korzystać z wypożyczalni płyt albo szukać filmów po sklepach. Nie licząc bowiem telewizji „n” nasze rodzime stacje nie widzą póki co zysków w korzystaniu z nowoczesnej technologii. Jednak sytuacja powoli ulega zmianie.
Swoją cegiełkę do postępu technologicznego zamierza dołożyć telewizja UPC. Zarząd chce bowiem wprowadzić do swojej oferty treści trójwymiarowe. Oczywiście nie nastąpi to od razu. Zgodnie z jedną z zasad marketingu, należy najpierw wybadać rynek. Dlatego abonenci UPC będą mogli na początku skorzystać z poszerzonej o filmy 3D, oferty VOD (UPC na życzenie). Simon Boyd, szef polskiego oddziału wspomnianej telewizji, przyznał w jednym z wywiadów, że operator jest gotowy na taki krok. Obawia się jednak braku zainteresowania. Stąd też takie ostrożne rozwiązanie.
Do końca tego roku Video On Demand będzie dostępne dla znacznej większości klientów sieci UPC. Oznacza to niemal 100% pokrycie zapotrzebowania na treści 3D wśród abonentów UPC. Efektem tego może zwiększyć się zainteresowanie technologią trójwymiarową, zwiększeniem sprzedaży odpowiednich odbiorników i powróci do operatora w postaci zwiększonego popytu na filmy 3D. Może wtedy doczekamy się całej stacji nadającej w trójwymiarze?
Źródło: Broadband TV News
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony zdecydowało się na bardzo mocne uszczuplenie oferty PlayStation Plus. Już wkrótce znikną głośne tytuły,…
Już teraz możesz wygrać designerski telewizor Samsung The Frame w najnowszym konkursie przygotowanym przez organizatora.…
Jeśli miałbym kupić dziś 65-calowy telewizor z dobrymi parametrami, ale tak, żeby nie przepłacić to…
Hisense wprowadza do oferty nowy telewizor, który ma być lifestyle'ową odpowiedzią na popularny Samsung The…
Szukasz tanich słuchawek z ANC, które pomogą zrelaksować się na plaży, w podróży czy podczas…
"Dziewczyna Influencera" to polski tytuł, którego premiera w kinach miała miejsce 2 lutego 2024 roku.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies