Tego chyba nikt się nie spodziewał. Poczta Polska uruchomiła własny kanał informacyjny „Poczta TV” na YouTube. Wiemy już, co ma nam do przekazania.
Poczta Polska to dla wielu relikt przeszłości – okazuje się jednak, że ma nowy pomysł na to, jak działać w internecie w 2025 roku. Firma uruchomiła bowiem nowy format wideo – Poczta TV, czyli autorski kanał informacyjny dostępny na platformie YouTube. O co tutaj chodzi?
- YouTube na TV teraz będzie mieć sens. Koniec z chaosem, świetne zmiany
- YouTube staje się konkurentem Netflixa? Szokująca statystyka
Poczta TV już działa na platformie YouTube
Poczta TV ma codziennie prezentować najważniejsze wydarzenia z życia firmy oraz przybliżać codzienną pracę jej pracowników – od listonoszy po osoby pracujące w sortowniach. Pomysłodawcy projektu podkreślają, że nie zamierzają unikać także trudnych tematów, a ich celem jest pokazanie prawdziwego oblicza instytucji.
W zapowiedzi podkreślono, że Poczta TV to telewizja skierowana zarówno do pracowników, jak i klientów czy osób zainteresowanych funkcjonowaniem narodowego operatora pocztowego. Już można oglądać pierwszy odcinek:
W pierwszym, trwającym nieco ponad 10 minut odcinku, głos zabierają między innymi Dariusz Prosiecki – były dziennikarz „Faktów” TVN, a obecnie dyrektor biura współpracy międzynarodowej i filatelistyki w Poczcie Polskiej, oraz rzeczniczka prasowa spółki, Joanna Trzaska-Wieczorek.
W debiutanckim odcinku widzowie dowiedzieli się m.in. o modernizacji placówek pocztowych w ramach pilotażowego Planu Transformacji oraz o zmianach w języku pocztowym – np. o odchodzącym do lamusa słowie awizo. Pokazano też nietypową usługę – transport pszczół realizowany przez Pocztex oraz historię listonosza, który w wolnym czasie przemierza Europę na rowerze.
Program prowadzony jest w stylu telewizyjnych wiadomości. Poczta TV będzie nadawać w wakacje co dwa tygodnie, natomiast od jesieni odcinki mają być publikowane raz w tygodniu. To raczej niszowa propozycja tylko dla wybranych, niemniej to bez wątpienia ciekawa inicjatywa samej Poczty, która w ostatnich latach raczej nie imponowała nowoczesnymi zmianami.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Dodaj komentarz