SkyShowtime ogłasza wprowadzenie planu z reklamami w Europie, w tym w Polsce. Ile będzie kosztował nowy plan?
SkyShowtime, wspólne przedsięwzięcie między Comcast a Paramount, planuje rozszerzyć swoją ofertę o plan wspierany reklamami, stając się najnowszym graczem na rynku SVOD wprowadzającym opcję AVOD. Według informacji przekazanych przez CEO SkyShowtime Monty’ego Sarhana nowy plan Standard z reklamami będzie dostępny od 23 kwietnia we wszystkich rynkach, na których działa platforma, w tym również w Polsce.
Wg. Przedstawicieli platformy decyzja o wprowadzeniu planu z reklamami wynika z zaangażowania SkyShowtime w zapewnienie atrakcyjnej rozrywki w przystępnej cenie dla swoich klientów. Firma nadal inwestuje w przynoszenie najlepszego kina Hollywood oraz ciekawej lokalnej zawartości na rynkach, na których działa. Wprowadzenie nowej opcji abonamentowej pozwoli konsumentom na wybór jeszcze bardziej przystępnej opcji rozrywki dla całej rodziny.
Plan Standard z reklamami będzie oferowany równolegle do istniejącego planu bez reklam, który zostanie przemianowany na Standard Plus. Opłata abonamentowa za plan wspierany reklamami będzie zróżnicowana w zależności od rynku (w Polsce 19,99 zł), przy większości wynosząc €4,99 miesięcznie. Natomiast plan bez reklam będzie kosztował dodatkowo od €2 do €4 miesięcznie, również zależnie od regionu. Jednak w każdym przypadku plan z reklamami będzie kosztował tyle samo lub mniej niż obecny standardowy plan, co stanowi kolejny krok SkyShowtime w kierunku zapewnienia korzystnych cenowo opcji rozrywki.
Należy również zauważyć, że SkyShowtime kontynuuje swoje zaangażowanie w lokalne produkcje. Wraz z wprowadzeniem nowej opcji abonamentowej, członkowie platformy będą mieli dostęp do jeszcze większego katalogu lokalnych seriali i filmów w Polsce oraz innych krajach europejskich, gdzie Paramount+ nie jest dostępny. Ponadto SkyShowtime ogłosiło swoje pierwsze oryginalne zamówienie w Polsce, adaptację powieści kryminalnej „Sleboda”, która będzie dostępna wyłącznie dla subskrybentów platformy.
Decyzja SkyShowtime o wprowadzeniu planu z reklamami wydaje się być odpowiedzią na rosnącą konkurencję na rynku SVOD, jak również na potrzeby klientów poszukujących bardziej przystępnych cenowo opcji rozrywki. Firma ma nadzieję, że nowa oferta przyczyni się do zwiększenia liczby subskrybentów i ugruntowania jej pozycji na rynku europejskim.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Takie promocje nie zdarzają się często, a już na pewno nie na starcie cyklu życia…
Już wkrótce potężna premiera na Prime Video, gdzie w roli głównej wystąpi Sir Anthony Hopkins.…
Sklep RTV Euro AGD przygotował ofertę, w ramach której w bardzo atrakcyjnej cenie kupisz telewizor…
Odkryj nową erę rozrywki z Max, ewolucją HBO Max, która debiutuje 11 czerwca 2024 roku.…
Czy jesteś gotów na magiczną przygodę w niezwykłej szkole pana Kleksa? Najnowsza adaptacja "Akademii Pana…
Disney zaciągnie hamulec ręczny. Ma to oznaczać mniej produkcji z uniwersum Marvel Comics, ale jednoczesny…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies