Podwyżka cen Disney+. Kiedy w Polsce?

Disney+ ma powody do radości, ale nieco mniej mogą mieć subskrybenci serwisu. Disney+ zapowiada spore podwyżki cen abonamentu.

Wiemy już, że Disney+, wraz z towarzyszącymi usługami w postaci Hulu i ESPN+ jest najchętniej wybieraną platformą streamingową na świecie. Swój ogromny sukces zawdzięcza między innymi bogatej ofercie już od samego startu usługi, a także atrakcyjnym cenom (również tym w Polsce).

Było jednak pewne, że wraz z rozwojem serwisu doczekamy się podwyżek. Na ten moment, zostały zapowiedziane na grudzień 2022 i dotyczyć będą Stanów Zjednoczonych. Podwyżki mają jednak związek z nowym planem abonamentowym Disney+, który przewiduje wprowadzenie reklam w zamian za niższą cenę.

fot. Disney+

Po pierwsze, bazowa, miesięczna subskrypcja Disney+ wzrośnie z 7,99$ do 10,99$ (z możliwością opłaty z góry za cały rok w wysokości 109,99$). Cena 7,99$ będzie obowiązywać jedynie w przypadku planu z reklamami, którego nie będzie można opłacić z góry żeby zaoszczędzić. Zdaje się, że Disney wyraźnie pokazuje, że bardziej opłaca się dołożyć do pakietu bez reklam, szczególnie z jednorazową opłatą.

Po drugie, podrożeją również całe zestawy z Hulu i ESPN+, których na tę chwilę nie ma w Polsce. Dla przykładu, premium bundle zawierający Disney+ (bez reklam), Hulu (bez reklam), ESPN+ (z reklamami) będzie kosztować aż 19,99$. Z perspektywy użytkownika w Polsce to raczej niezbyt istotne, ponieważ mało prawdopodobne, żeby w najbliższym czasie pojawiły się u nas platformy ESPN+ i Hulu.

Czy Disney+ podrożeje w Polsce? Kiedy może to nastąpić? Cóż, niewykluczone, że zachęceni dobrze działającą aplikacją i solidnymi produkcjami w 4K, użytkownicy nie będą chcieli rezygnować z platformy, nawet w przypadku podwyżek cen. Nie chciałbym być złym wróżbitą, natomiast mam przeczucie, że przynajmniej w ciągu roku od teraz, cena Disney+ przynajmniej nieznacznie wzrośnie.

Raczej nie ma co liczyć na tak wysokie podwyżki jak w Stanach, szczególnie, że platformy swoje ceny dostosowują do regionów. Dodatkowo nie zapowiada się, aby Hulu i ESPN+ miały wejść do Polski, co już na starcie raczej powinno być hamulcem podwyżek.

Źródło: FlatpanelsHD

Matt

Najnowsze artykuły

Planujesz obejrzeć film „Dziewczyna Influencera” na Netflix? Dobrze się zastanów

"Dziewczyna Influencera" to polski tytuł, którego premiera w kinach miała miejsce 2 lutego 2024 roku.…

5 maja 2024

Majówkowy szał promocji! QLED 65 cali w mega niskiej cenie

Chcesz kupić dobry telewizor QLED w bardzo atrakcyjnej cenie? Jeśli tak, to sprawdź najnowszą promocję…

5 maja 2024

Mamy nowy zwiastun hitowego serialu z Jeremym Rennerem!

SkyShowtime właśnie podzieliło się z nami najnowszym zwiastunem trzeciego sezonu hitowego serialu pt. "Burmistrz Kingstwon".…

5 maja 2024

Dlaczego OLED to zawsze lepszy wybór od LED-a?

Wielu z nas kupując telewizor, zastanawia się jaki telewizor wybrać. W tym artykule postaram się…

4 maja 2024

Doceniony przez krytyków film już jutro na Netflix. Obsada to istna plejada gwiazd!

Netflix nie zwalnia tempa, a już jutro na platformie pojawi się film pt. "Sokół z…

4 maja 2024

Używasz darmowego Spotify? Przygotuj się na kolejne ograniczenia

Producenci najróżniejszych aplikacji umożliwiają użycie ich oprogramowania za darmo. Celem oczywiście jest zachęcenie go do…

4 maja 2024

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies