Internet stanowi obecnie jedną z najważniejszych form promocji. To właśnie z nieograniczonych możliwości online korzysta już nawet 32 miliony użytkowników – jak wynika z raportu „Digital 2022: Poland”. Czy stać Cię na to, aby zrezygnować z dotarcia do tak dużej grupy potencjalnych klientów? Oczywiście, że nie! Dlatego musisz zainwestować w firmową witrynę WWW. Jednak najpierw sprawdź, kto tworzy strony internetowe i z czyjej pomocy warto skorzystać. Przekonaj się, dlaczego musisz zacząć działać w sieci.
Artykuł sponsorowany
Tworzenie stron internetowych – czy to się opłaca?
Niezależnie od tego, czy Twoja firma ma już ugruntowaną pozycję, czy dopiero startujesz z biznesem, to potrzebujesz silnej obecności w Internecie. Aby konkurować na dzisiejszym rynku, musisz postawić na strategię marketingową, która obejmie różne kanały promocji w sieci. To właśnie tutaj Twoi potencjalni klienci poszukują bowiem informacji o produktach i usługach.
Najlepszą wizytówką przedsiębiorstwa jest strona internetowa. To doskonałe miejsce, aby zaprezentować Twoją markę oraz ofertę. Serwis będzie stanowić zarówno wirtualną bazę informacji o prowadzonej przez Ciebie działalności, jak i źródło kontaktu dla klientów. Nie pytaj więc, czy warto. Zainwestuj w firmową witrynę, dzięki której:
- skutecznie wypromujesz produkty i usługi,
- zbudujesz wizerunek eksperta w branży,
- zdobędziesz rozpoznawalność firmy w sieci,
- oszczędzisz czas i pieniądze oraz zwiększysz zyski,
- przeanalizujesz działania swoje i konkurencji,
- dotrzesz do klientów i poprawisz komunikację,
- poprowadzisz działania marketingowe np. SEO,
- ułatwisz odnalezienie Twojej oferty w Internecie.
Planujesz promować swoją firmę online? Witryna WWW powinna stać się dla Ciebie priorytetem. Zanim zainwestujesz we własny serwis, to rozwiejemy Twoje ostatnie wątpliwości. Czytaj dalej, a dowiesz się, kto tworzy skuteczne strony internetowe i z którego rozwiązania opłaca się skorzystać.
Budowa firmowej witryny, czyli jakie są podstawowe elementy strony WWW?
Jak już wiesz, każdy serwis to wizytówka firmy w sieci. W zależności od celów i budżetu możesz zbudować zarówno prostą stronę online, jak i dedykowany sklep internetowy. Bez względu na to, jaką strategię obierzesz, aby zbudować witrynę, to musisz wykonać kilka istotnych kroków.
- Rejestracja domeny
Czy wiesz, że atrakcyjna domena internetowa może wpłynąć na zainteresowanie Twoją firmą w sieci? Właśnie dlatego wybór unikalnego adresu Twojej strony WWW jest tak ważny. Postaw więc na krótkie i łatwe do zapamiętania rozszerzenie oraz nazwę główną, które będą się kojarzyć z prowadzoną przez Ciebie działalnością.
- Zakup hostingu
Drugim elementem, bez którego nie można stworzyć skutecznej strony dla firmy, jest hosting. To właśnie w wynajętym miejscu na serwerze przechowywane są wszystkie elementy składowe witryny. Wybór dostawcy nie może być więc przypadkowy. Usługa niskiej jakości nie tylko zniechęca użytkowników, ale również utrudnia dostęp do serwisu czy skuteczne pozycjonowanie.
- Projektowanie strony WWW
Poza rejestracją domeny i zakupem hostingu, musisz jeszcze zadbać o nowoczesny projekt graficzny. Przyciągniesz klientów, jeśli zaprojektujesz witrynę zgodnie z User Experience. Za tym pojęciem kryje się suma wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania ze strony. Serwis musi być jednak dopasowany również do potrzeb biznesu.
Wiesz już, czego potrzebujesz, aby stworzyć każdą witrynę WWW. Zastanawiasz się z pewnością, czym charakteryzuje się skuteczna strona internetowa firmy? Przede wszystkim jest:
- spójna i atrakcyjna pod względem wizualnym,
- szybka – sprawnie się ładuje i działa bezproblemowo,
- responsywna – prawidłowo wyświetla się na wszystkich urządzeniach,
- bezpieczna – chroni ją certyfikat SSL, który zapewnia poufność danych,
- zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek – spełnia wciąż aktualizowane wytyczne Google i oczekiwania użytkowników;
- wartościowa dla odbiorców – zawiera wysokiej jakości treści eksperckie i odpowiada na popularne zapytania internautów.
Jak utworzyć stronę internetową?
Zasadnym staje się w tym momencie pytanie, jak założyć własną stronę. Rynek oferuje w tym zakresie kilka możliwości. Zanim zdecydujesz się na jedną z nich, to pamiętaj, aby podejmując decyzję, wziąć pod uwagę potrzeby biznesu, dostępny budżet oraz cel firmowej witryny.
- Samodzielne przygotowanie strony w kreatorze WWW
Pierwszą dostępną opcją są kreatory stron WWW. To z pewnością interesujące rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy nie posiadają dużego budżetu i programistycznych umiejętności. Banki grafik, prosta obsługa czy gotowe szablony to najbardziej charakterystyczne cechy tej metody tworzenia internetowych witryn dla firm.
Niestety, darmowe generatory mają sporo wad. Dość niska cena początkowa stopniowo wzrasta wraz z wdrożeniem ważnych opcji i funkcjonalności. Co więcej, obsługą strony należy zająć się samodzielnie. Powstały w ten sposób serwis ma mocno ograniczone możliwości rozwoju – na przykład pod względem pozycjonowania. Nie otrzymasz też gwarancji bezawaryjnego działania.
- Wykorzystanie platformy opartej o CMS lub model SaaS
Interesuje Cię sprawne i nieskomplikowane projektowanie stron internetowych? W tym celu możesz skorzystać z platform opartych o CMS lub model SaaS.
Pierwsza opcja świetnie sprawdzi się, jeśli zależy Ci na samodzielnej modyfikacji witryny. Szybka praca z treścią, ogromne możliwości w zakresie optymalizowania i intuicyjna obsługa to największe zalety oprogramowania. Należy jednak pamiętać, że w przypadku platform opartych o CMS wiele rozszerzeń jest dodatkowo płatnych – podobnie jak obsługa serwisu czy hosting i domena.
Model SaaS to rozwiązanie dla firm, które chcą stworzyć dedykowany sklep internetowy lub rozwijać swoją stronę jako nowoczesny kanał sprzedażowy. Oprogramowanie jest dość tanie, łatwe w obsłudze, a przy tym nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Niestety, rozbudowywanie i optymalizowanie strony jest tutaj mocno ograniczone. Podobnie jak wprowadzanie indywidualnych rozwiązań.
- Współpraca z agencją marketingu zintegrowanego
Określona jakość, bezpieczeństwo i zgodność z najnowszymi trendami – to i jeszcze więcej zyskasz, jeśli skorzystasz z usług agencji marketingu zintegrowanego. To rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz stworzyć stronę WWW, ale brakuje Ci czasu i wiedzy, by zrobić to samodzielnie.
Postaw na długoterminową współpracę, a sztab specjalistów zajmie się nie tylko budową, ale również obsługą Twojej firmowej witryny. To idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorców. Wybierz agencję, która daje możliwość dopasowania oferty do własnych potrzeb i oferuje duży wybór pakietów oraz dodatków.
Jak dobrze zbudować stronę internetową? Podsumowanie
Szukasz obecnie wykonawcy, który zaprojektuje dla Twojej firmy nowoczesną i atrakcyjną stronę internetową, tak aby zdobywała klientów? Nie wybieraj po omacku! Jeśli nie chcesz ograniczać się do gotowych szablonów, myślisz o swoim biznesie przyszłościowo, a nie masz czasu na samodzielne stworzenie i obsługę witryny, to skorzystaj ze sprawdzonej oferty marki WeNet.
Agencja marketingu zintegrowanego zapewnia swoim klientom znacznie więcej niż strona internetowa. W ramach bogatego pakietu usług otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz do budowy, prowadzenia, ochrony i obsługi witryny WWW Twojej firmy:
- gwarancję ciągłości działania – sprawny hosting i atrakcyjną domenę,
- estetyczny, atrakcyjny i zgodny z trendami projekt graficzny,
- responsywną, bezpieczną i sprawnie działającą stronę internetową
- wsparcie dedykowanego opiekuna na każdym etapie współpracy,
- nielimitowane zmiany w serwisie dopasowanym do Twoich potrzeb.
Skup się na prowadzeniu swojego biznesu, a specjaliści zadbają o obecność Twojej firmy w Internecie. Wejdź na WeNet.pl i zamów bezpłatną wycenę. Świadomie buduj swoją markę online z nowoczesną stroną internetową.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.