Philips wprowadza do sprzedaży soundbary Philips TAPB603/10 i Philips HTL3320/10 (HTL3325) w atrakcyjnych cenach. Szykuje się wielki powrót?
Po stosunkowo długiej przerwie Philips wprowadza do sprzedaży dwa nowe soundbary, z czego jeden dostępny będzie w dwóch wariantach kolorystycznych. Czy będzie to solidna konkurencja dla najpopularniejszych urządzeń, czy zapchanie luki po sprzęcie, który swego czasu był jednym z najlepszych na rynku?
W sieci pojawiły się dwa modele soundbarów Philipsa – TAPB603/10 oraz HTL3320/10. Obydwa modele mają moc 300 W i system 3.1, co powinno się już przekładać na nieźle brzmiący dźwięk przestrzenny. Co różni te modele poza ceną?
Philips TAPB603 jest soundbarem, który wspiera Dolby Atmos, a więc to sprzęt zdecydowanie bardziej kompletny. Z pewnością warty polecenia dla bardziej wymagających użytkowników. W cenie 1699 zł plasuje się w segmencie solidnych urządzeń i mocnej rywalizacji ze średniopółkowymi modelami Samsunga.
Philips HTL3320 oraz Philips HTL3325 to bliźniacze soundbary, które różnią się od siebie kolorem. Do wyboru producent dał kolor czarny, a także srebrny/ szary, który zdaje się uzupełnieniem srebrnej serii Performance, czyli telewizorów znanych jako PUS7334. Oferuje on 300 W mocy, a także aktywny, bezprzewodowy subwoofer. Podobnie jak droższy model, HTL3320 możemy połączyć za pomocą Bluetooth, kabla optycznego, kabla HDMI i przez AUX.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Lepiej zarezerwuj sobie trzy godziny wolnego czasu, ponieważ już za tydzień Diuna 2 trafi do…
W sklepach debiutują słuchawki Baseus Eli Sport 1, które na starcie możesz kupić w rewelacyjnej…
Sklepy wyprzedają telewizory Samsunga z 2023 roku, dzięki czemu możesz kupić je w mega niskich…
Loewe zdaje się wracać do gry o klienta z grubszym portfelem. Najnowszy OLED tej firmy…
Sklep AFGComputers_pl przygotował atrakcyjną ofertę na zakup telewizora Samsung 65S95C. Dlaczego warto go kupić? (więcej…)
Pierwsza odsłona "Shreka" zadebiutowała w 2001 roku i przez lata zyskała ogromne grono fanów. Nie…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Ogólnie naturalne dla producenta telewizorów produkować soundbary. Na odwrót to tak nie do końca działa, ale nic dziwnego, że Philipsa promuje swój sprzęt audio, w którym zawsze był dość mocnym graczem.