Apple idzie w ślady Amazona i Netfliksa. Filmy z Apple TV+ najpierw trafią do kin

Choć za dostęp do serwisów streamingowych płacimy ciężkie i jak najbardziej realne pieniądze, to i tak – jak się właśnie okazuje – wcale nie gwarantuje to priorytetu w kontekście dostępu do nowych treści. Wiele wskazuje bowiem na to, że bardziej interesujące pozycje z portfolio Apple TV+ najpierw pojawią się w kinach.

Idea, która stoi za serwisami streamingowymi wydawała się być prosta – wydajemy pieniądze na abonamenty, jednocześnie zyskując możliwość oglądania różnorodnych treści, takich jak seriale czy filmy, w pierwszej kolejności. Z tego założenia spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością zrobił sobie jednak Amazon, który regularnie wypuszcza swoje seriale do kanałów telewizyjnych, a także oferuje niektóre filmy, zwłaszcza w amerykańskich kinach.

Filmy z Apple TV+ najpierw w kinach

Teraz podobną drogą zamierza podążyć Apple. Choć nie zostało to jeszcze oficjalnie potwierdzone przez koncern z Cupertino, praktycznie pewnym jest, że kilka oczekiwanych przez abonentów Apple TV+ filmów najpierw trafi do kin. „Hala”, „The Banker” i „Królowa słoni” mają pojawić się na dużych ekranach jeszcze w tym roku, natomiast „On the Rocks” wiosną 2020 roku.

Na samym początku filmy Apple miałyby być pokazywane w sieciach niewielkich kin studyjnych, ale niewykluczone, że ta sytuacja już niebawem może się zmienić – wedle nieoficjalnych informacji Apple jest w trakcie rozmów z podmiotem reprezentującym duże sieci kin. Trudno spodziewać się, by ten krok był podyktowany czymś innym, niż chęcią uzyskania dodatkowego zysku.

Atak na Oskary? To mało prawdopodobne

Niewykluczone jednak, że ten krok giganta z Cupertino może naśladować działania, jakie podjął Netflix. Platforma ta zdecydowała się na prezentację niektórych swoich filmów ze względu na proces uzyskania nominacji do Oskarów – jednym z głównych wymogów w kontekście tej nagrody jest bowiem konieczność emisji obrazu w kinach. Sądząc jednak po ogromnym sukcesie „Romy” Alfonso Cuarona, była to gra warta świeczki.

Apple TV+ rozpocznie działalność 1 listopada, również w Polsce – miesięczny abonament za dostęp do tej usługi będzie kosztował 24,99 złotych.

amadeusz

Najnowsze artykuły

Planujesz obejrzeć film „Dziewczyna Influencera” na Netflix? Dobrze się zastanów

"Dziewczyna Influencera" to polski tytuł, którego premiera w kinach miała miejsce 2 lutego 2024 roku.…

5 maja 2024

Majówkowy szał promocji! QLED 65 cali w mega niskiej cenie

Chcesz kupić dobry telewizor QLED w bardzo atrakcyjnej cenie? Jeśli tak, to sprawdź najnowszą promocję…

5 maja 2024

Mamy nowy zwiastun hitowego serialu z Jeremym Rennerem!

SkyShowtime właśnie podzieliło się z nami najnowszym zwiastunem trzeciego sezonu hitowego serialu pt. "Burmistrz Kingstwon".…

5 maja 2024

Dlaczego OLED to zawsze lepszy wybór od LED-a?

Wielu z nas kupując telewizor, zastanawia się jaki telewizor wybrać. W tym artykule postaram się…

4 maja 2024

Doceniony przez krytyków film już jutro na Netflix. Obsada to istna plejada gwiazd!

Netflix nie zwalnia tempa, a już jutro na platformie pojawi się film pt. "Sokół z…

4 maja 2024

Używasz darmowego Spotify? Przygotuj się na kolejne ograniczenia

Producenci najróżniejszych aplikacji umożliwiają użycie ich oprogramowania za darmo. Celem oczywiście jest zachęcenie go do…

4 maja 2024

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies