REKLAMA TP
, Creative Głośniki, słuchawki, audio Newsy

Creative Outlier Air: w końcu szansa na porządne słuchawki bezprzewodowe dla sportowców

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

17 odpowiedzi na “Creative Outlier Air: w końcu szansa na porządne słuchawki bezprzewodowe dla sportowców”

  1. M&M pisze:

    Wszystko co w słuchawkach opisane jest rzeczywistością. Polecam wszystkim zainteresowanym tym produktem. Są rewelacyjne klasa jak dla mnie. Jestem z nich zadowolona mając już kilka innych bezprzewodowych słuchawek w swoim życiu takze spokojnie mogę się wypowiedzieć na temat produktu. Te słuchawki spełniają wszystkie powyższe kryteria i spełniają najśmielsze oczekiwania człowieka. Polecam

  2. oper11 pisze:

    Instrukcja w 10 językach ale kuźwa polskiego nie ma.Jak zwykle mają nas za murzynów.

  3. Tomasz pisze:

    To że autor tej reklamyreklamy ce moje wypowiedzi nie zmienia tego że czym jest powyższy tekst

  4. Tomasz77 pisze:

    Może następnym razem więcej rzeczowych informacji, a mniej piania z zachwytu. Niedobrze się robi gdy się to probuje przeczytać od początku do końca.
    DoswiadDoświa mnie nauczyło, że naprawdę dobre produkty radzą sobie i bez takiej nachalnej reklamy. A to co takiej reklamy potrzebuje z reguły nie jest aż tak dobre jak reklama sugeruje.
    Po tym co przeczytałem wyżej wiem jedno: tego produktu na pewno nie kupię.

    • Grzegorz Szczypa pisze:

      Uwierzyłbym, że przeczytałeś, ale nic z tego 🙂
      Właśnie w tej notce napisałem wprost, że w przeciwieństwie do wielu firm (od Apple po Jabrę) Creative jako jedna z nielicznych podaje rzeczowe informacje, które przytaczam. Właśnie gra w otwarte karty wzbudziła moje zainteresowanie. Tekst nie jest reklamą, bo takowy oznaczyłbym wyraźnie jako reklamowy – to jest zapowiedź słuchawek, które na naszym rynku dopiero będą oferowane i których sam jestem ciekaw, bo ich parametry dają nadzieję na dobre brzmienie.

      • Tomasz77 pisze:

        Twoja wiara lub niewiara nie ma tu żadnego znaczenia.
        Przytaczasz tylko ochy i achy, a sam też piejesz z zachwytu.
        Zamiast tego wolałbym poznać te podobno nieliczne krytyczne, a więc zapewne nieopłacone opinie.

        • Grzegorz Szczypa pisze:

          Przez chwilę myślałem, że masz jakieś konkretne wątpliwości co do tych słuchawek i chętnie bym o tym pogadał – a nuż wiesz o nich coś, do czego nie dotarłem – ale Twoja wizja świata spod czapeczki z folii aluminiowej jest nie do ruszenia.
          A teraz zastosuję Twoją metodę: który to producent tak obawia się Creative Air, że płaci za negatywne opinie?

          • Tomasz77 pisze:

            Żeby mieć konkretne wątpliwości musiałby jakieś konkretny w zapowiedzi być.
            Twój tekst jest albo opłacony albo to bełkot fanboja marki. Prędzej reklamowa wklejka, której nawet sam nie czytałeś.
            Napisales w komentarzu:
            „Właśnie w tej notce napisałem wprost, że w przeciwieństwie do wielu firm (od Apple po Jabrę) Creative jako jedna z nielicznych podaje rzeczowe informacje, które przytaczam”

            To teraz znajdź to w tekście.

            I może napisz coś sensownego zamiast próbować obrażać rozmowce.
            Ja ani razu nie skomentowałem twojego poziomu intelektualnego, odnoszę się tylko i wyłącznie do treści reklamowego bełkotu.

          • Grzegorz Szczypa pisze:

            Tym razem same słowa dotyczące parametrów, które padają w moim tekście:
            Bluetooth 5.0, aptX, AAC, przetwornik z membraną grafenową 5,6 mm, klasa wodoodporności IPX5, 10 h na jednym ładowaniu, etui może dodatkowo naładować je dwukrotnie.
            Jeśli ot nie są konkrety, to już nie wiem co nimi jest – porównaj sobie te info z danymi na temat Jabry Elite Active 45e czy choćby Airpodsów.
            Temat uważam za wyczerpany, oczywiście w ramach merytorycznej dyskusji pozostaję do dyspozycji.

          • Tomasz pisze:

            Cytuję:
            „najwyższej jakości membrany”, „dźwięk niezrównanej jakości”, ”
            precyzyjne odwzorowanie wysokich tonów, świetnie wyważonych tonów średnich oraz głębokie basy.”
            Jak można pisać takie bzdury jeżeli się tych słuchawek nawet w ręku nie miało, nie mówiąc już o uchu?

          • Grzegorz Szczypa pisze:

            Miałeś te słuchawki, żeby powiedzieć, że to bzdury?
            Ten artykuł nie jest recenzją, to zapowiedź dobrze rokującego sprzętu i masz o tym informację w samym jego tytule, który pewnie w ferworze polemiki gdzieś Ci umknął.
            Udanego długiego weekendu

      • Tomasz pisze:

        Bzdury, bo reklamujesz słuchawki których nawet nie miałeś w ręku.
        Bzdury, bo się kompromituje są, zamiast zamilknac.
        Bzdury, bo to nie pierwsza twoja entuzjastyczna reklama creativa.

        Albo jesteś bezmózgim fanbojem, który nawet nie rozumie,że jest żalosny, albo płacą ci tak dobrze, że to więcej warte niż to co ludzie pomyslą.

        • Tomasz pisze:

          Cenzura nie pomoże. Ludzie widzą.

          • Grzegorz Szczypa pisze:

            Jaka cenzura? Leci wszystko co piszesz i jak sam mówisz, „ludzie widzą”, co masz do zaoferowania.
            Gratuluję poczucia celu w życiu i przekonania o własnej nieomylności – przy jednoczesnej zupełnej impregnacji na argumenty życie musi być Ci lekkie. Nie mam już chęci podawać Ci jakichkolwiek tłumaczeń, bo po prostu je omijasz i metodą zdartej płyty powtarzasz swoje mądrości.
            Na koniec – zero tolerancji dla określeń w stylu „bezmózgi”, wiec proszę wypowiadaj się tak, jak chciałbyś, żeby zwracano się do Ciebie.
            To wcale nie takie trudne.

  5. Atraha pisze:

    Dzieki za te nowinke i czekam z niecierpliwością:D
    Nie tak dawno mialem kupowac airdotsy ale na pewno beda to creativy 😀

    • Tomasz77 pisze:

      Co w nich lepszego poza tym że są dwa razy droższe?
      Musiałbym najpierw zapoznać się z ich rzetelną recenzją, a później posłuchać jak graja, zanim bym się zdecydował kupic. Z tym że ten potworek powyżej całkowicie mnie do takich prób zniechęcił.

Pozostaw odpowiedź Grzegorz Szczypa Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml