REKLAMA TP
wtorek, 4 września 2018, amadeusz

Masz telewizor Philipsa z Androidem? Szykuj się na aktualizację systemu!

0 odpowiedzi na “philips-android-tv-8-oreo-update”

  1. Misio pisze:

    A mój się kończy na 9, producent tak spieprzył aktualizacje, że teraz Miracast już nie działa, połowa aplikacji znikła a telewizor potrafi się zawiesić. Nie kupujcie tego chińskiego szrotu.

  2. macsee pisze:

    A już myślałem że mojemu 55PFT6550 w końcu naprawią oprogramowanie bo samoczynny restart kilka razy w miesiącu to u mnie już norma od samego początku. Tak samo jak problemy z pilotem, gdzie po jakimś czasie traci kontakt z TV :-). To mnie bardzo zraziło do tej firmy. Zachciało mi się Android TV z Ambilight to mam teraz problemy.

  3. xaliemorph pisze:

    Widać lepiej aniżeli z Sony. Bo w przypadku Sony to musiała być wielka molestacja społeczności by w końcu zrobili Androida 6.0 co w sumie było pozytywne bo z rozpędu nawet zrobili 7.0 nawet na te starsze modele. Ale maili, narzekań, na międzynarodowych „community forums” było co nie miara bo Sony chciało poprzestać na Androidzie Lollipop 5.0 na zasadzie kup produkt a wsparcia zero.

    To mnie skutecznie zniechęciło bo nawet Chińczycy potrafią (nie każda marka) dawać dłuższe wsparcie do swoich duuuuuużo tańszych produktów. No ale Sony się obudziło i w końcu dobiło nawet do 7.0 ale chyba na Oreo nie ma co liczyć.

  4. Mimek pisze:

    Znakomite posunięcie ze strony Philipsa. Szacuneczek za obsługę klienta.

  5. Wadliwyphilips pisze:

    Witam mam telewizor 42PFL6188K_12, który mam problem z włączeniem się miga 2x dziada czerwona i za Chiny ludowe nie da go rady odpalić Innaczej niż czekanie paru godzin w najlepszym wypadku a w najgorszym po paru dniach i nawet nie wiem co zrobić, to może byc wina ze stare opragromowanie ma czy co? Spotkał się ktoś kiedyś z podobnym problemem?

  6. Tomasz pisze:

    Posiadam model z 2015r pus7170 za jedyne 4000 zł. Od początku były problemh ze stabilnoscia systemu android a kolejna aktualizacja do wersji lolipop 5.1 nie poprawila sytuacji. Nigdy wiecej nie kupię Tv tej marki. Koniec gwarancji = koniec wsparcia, aplikacje zaczynają sie sypac. Produkt na 2,3 lata. To samo czeka wszystkich użytkowniow późniejszych modeli. Nigdy więcej nie kupię tv Philips.

  7. Teo pisze:

    A mi się wydaje że to zależy od konkretnego egzęplaża oczywiście nie mówię o aktualizacjach A o problemach. Mój ojciec ma telewizor philipsa 4lata bez większych problemów fakt raz stracił komunikację pilota z tv, ale nie wiem czy to była kwestia tv czy najmłodszego wnuka który bawił się pilotem. Mi osobiście bardzo się spodobał telewizor philipsa zwłaszcza podświetlenie naprawdę fajny efekt teraz z żoną kupiliśmy 65oled+903 jakość obrazu bardzo zadowalający A przesiadłem się z plazmy która też nie należała do najtańszych więc i następcę było mi ciężko znaleźć bo LCD jednak wynikało przy plaźmie A przynajmniej nie widziałem jakiejś większej różnicy na plus która przemawiała za wymianą sprzętu. A co do słuszności naszego wyboru przekonamy się za kilka lat plazma służyła nam 8 lat i będzie dalej służyła jako drugi telewizor A też akurat ja się uparłem na androida bo wydaje mi się że daje mi większą swobodę bo jak chciałem zainstalować na przykład nc+ go to po prostu to zrobiłem nawet jak to nie było w sklepie Play na tv wystarczył laptop i 3min roboty. Ilu użytkowników tyle preferęcji i opinii

  8. Paweł pisze:

    Dokładnie, olewaja klientów którzy im zaufali. Radze omijać z daleka Philipsa

  9. Dr.Dan pisze:

    A ja jestem zadowolony z Philipsa. To mój 3 telewizor tej firmy. I następny też zapewne.
    Ambilight daje ogrom frajdy podczas oglądania.
    Player Ipla HBOGO Netflix. Wszystko śmiga, co chcieć więcej.
    Pozdrawiam


reklamaml