Od dłuższego czasu nie słabnie zainteresowanie technologią trójwymiarową, która oferuje widzom dwa rodzaje projekcji: aktywną i pasywną. Niektórzy twierdzą, że przyszłość należy do tej drugiej. Teraz AU Optronic ponownie przyznaje im rację. Opublikowany raport dotyczący najnowszych statystyk informuje o tym, że korzystające z pasywnej technologii wyświetlacze 3D LCD, są częściej sprzedawane. Czy za tym sukcesem może stać bardzo dobra i kosztowna kampania reklamowa w mediach? Warto dodać, że jeden ze znanych producentów – LG – posiada ogromne możliwości promocji swoich telewizorów trójwymiarowych. Wystarczy wspomnieć choćby serię Cinema 3D.
W rzeczywistości jednak wszystko zależy od cen urządzeń, oferujących wspomniane dwa rodzaje projekcji. Coraz częściej klienci zwracają uwagę na koszty, jakie niesie ze sobą świat trójwymiaru. Nie chodzi tylko o odpowiedni telewizor 3D czy zakup okularów po niższej cenie. Dużą rolę odgrywa dostępność oferowanych produktów na lokalnym rynku. Co z tego, że pasywne 3D wygrywa w różnych publikacjach, jeżeli jakiś producent zaoferuje za jakiś czas o wiele tańsze rozwiązania w wersji aktywnego 3D?
Źródło: 3dvision-blog
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na chwilę przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej, TCL prezentuje w Polsce najnowsze telewizory, w…
Tak tanie słuchawki z ANC to rzadkość, a jeśli dołożymy do tego niezłe brzmienie to…
Na kanale Netflix Polska pojawił się najnowszy zwiastun hitowego serialu Netflixa. Znamy datę premiery –…
HBO za pośrednictwem profilu Max na YouTube zaprezentowało właśnie najnowszy zwiastun jednego ze swoich najgorętszych…
Już w czwartek na platformie Netflix zadebiutuje najnowszy, trzeci sezon serialu "Bridgertonowie". Fani będą mogli…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto zobaczyć w HBO Max? Jakie są nowości? Jakie nowe seriale? Na jakie…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
oczywiście że pasywna to przyszłość, okulary tańsze, lżejsze, nie trzeba ładować i większy kąt działania
Jak 3D to tylko pasywne. Szkoda oczu na latające przesłony... podobno powodują bardzo nieprzyjemne bóle głowy.. a do tego z tego co pamiętam okularki takie są ciężkie i drogie.