Jeszcze tylko do końca miesiąca możemy skorzystać z oferty promocyjnej koncernu Sony. Decydując się na zakup telewizora z linii Bravia otrzymamy 5 lat gwarancji. Akcja kończy się 30 czerwca, a jej regulamin znajdziecie tutaj.
Organizatorem programu jest Sony Europe Limited, a możliwość przedłużenia gwarancji (do 5-ciu lat) dotyczy wybranych modeli telewizorów LCD BRAVIA marki Sony. (…) Lista salonów w których obowiązuje promocja znajduje się na stronie www.sony.pl/sonycentre.
Kto może być uczestnikiem akcji „5 lat gwarancji” BRAVIA?
– pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
– osoby prawne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
-instytucje pożytku publicznego, które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
– jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej które nie prowadzą działalności gospodarczej, polegającej na dystrybucji sprzętu elektronicznego (RTV/AGD),
zwane dalej łącznie: „Uczestnikami Programu”.
Co dalej po zakupie telewizora z serii BRAVIA?
Uczestnicy Programu po dokonaniu zakupu, otrzymają w punkcie sprzedaży umowę serwisową potwierdzającą uzyskanie pięcioletniego Serwisu Extra BEW-Y5 na zakupiony telewizor. Więcej informacji na stronie producenta.
Źródło: sony
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sklep taketronic.pl przygotował ofertę, w ramach której w atrakcyjnej cenie kupicie flagowy telewizor LG OLED…
Ekskluzywny świat "Bogatych ekspatów w Korei": Nowy program odkrywa tajemnice koreańskiej elity. Co wiemy o…
Jeżeli nie chcesz kupić nowego telewizora, ale chcesz mieć Netflixa, to wystarczy niespełna 200 zł,…
Sony zdecydowało się na bardzo mocne uszczuplenie oferty PlayStation Plus. Już wkrótce znikną głośne tytuły,…
Już teraz możesz wygrać designerski telewizor Samsung The Frame w najnowszym konkursie przygotowanym przez organizatora.…
Jeśli miałbym kupić dziś 65-calowy telewizor z dobrymi parametrami, ale tak, żeby nie przepłacić to…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Ciekawe, ciekawe. Ja bym się zainteresował dochodzeniem ewentualnych napraw. Philips np nie wysyła swoich telewizorów zagranicę ponadto ma tzw Home Service i nie musimy dzwonić po panach Zdzisiach z prośbą o uratowanie telewizora ani czekać kwartału na przysłanie nam paczki z tv. :)