REKLAMA TP
, Filmy, seriale i VOD Newsy

80 tysięcy biletów do Cinema City – już za późno

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

4 odpowiedzi na “80 tysięcy biletów do Cinema City – już za późno”

  1. ficnij@gazeta.pl pisze:

    Groupon to jeden wielki szajs!!!

  2. mlody pisze:

    Jak to zysku dla City tu nie bylo? Ponad 80tys ludzi ruszylo dupska z domu i poszlo na film… i tak jak PIkuś napisal moze na biletach duzo nie zarobili ale na barze sobie odbili… reasumujac do kin przyszlo o 80tys wiecej ludzi niz gdyby nie bylo promocji – no moze 20tys odwiedzilo by kino tak czy inaczej ale i tak zostaje 60tys wiec to czysty zysk… i Grupon sie cieczy i Cinema sie cieszy no i spoleczenstwo, ktore szuka okazji tez 😉

  3. maniaK pisze:

    PIkuś pomyśl chwilę zanim coś tam napiszesz, chyba że to Ty jesteś tym „geniuszem” marketingu, który to wymyślił – czy potrzebny był Groupon, który skasował 230.000 zł za „promocję” promocji, czy nie wystarczyło by żeby na stronie KIN dać informacje, że bilety są po 9,90 zł dla każdego? Kino zarobiło by dużo więcej niż przez Groupona, miało by spokojnie taki jak nie większy ruch i mam nieodparte wrażenie, że bar zarobi tyle samo na klientach bezpośrednich co z Groupona.

    powracalność klientów z Groupona jest już od dawna powszechnie znana i wiadomo, że jest blska zera – mamy społeczeństwo okazji – szukających „frajerów” i mamy spryciarzy sprzedających na Grouponie drożej niż w sklepie szukających „frajerów” wśród klientów

    Ja to widzę jako dogadanie się kolesie z marketingu City i kolesie ze sprzedaży Groupon, żeby City podratowało zysko Groupona pod koniec roku bo sensownego wyjaśnienia takiej promocji nie widzę – zysku dla CITY to tu nie było…

  4. PIkuś pisze:

    Autorze – to nie ma nic wspólnego z logiką, tylko ekonomią. Groupon służy reklamie – przyciągnięciu klientów tanią ofertą, z założeniem, że określony procent wróci potem i kupi bilety w normalnej cenie. Pamiętaj też, autorze, że każdy z tych 80 tysięcy nabywców biletów z marżą 25 % to potencjalny klient baru, w którym kupi przekąski i napoje z marżą kilkaset procent – a zrobi to o tyle chętniej, że „oszczędził” na bilecie. Czyli kino i tak jest zarobione, a Groupon dostał TYLKO 230000 prowizji, bo za reklamę takiej akcji w tradycyjnych mediach CC zapłaciłoby dużo więcej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml